מרוץ על עקבים



לראשונה בישראל יתקיים היום (יום ה') החל מהשעה 20:00, במתחם התחנה הראשונה בירושלים 'מרוץ על עקבים'- 'Heel Race', בסימן חודש המודעות לסרטן השד בישראל ובעולם

במטרה לעלות את המודעות לסרטן השד, מקיימים היום פעם ראשונה בישראל 'מרוץ על עקבים' מדובר בתחרות ריצה לנשים על עקבים של 8 ס"מ לפחות, אשר תתקיים בחסות 'סאקוני ישראל' ובשיתוף האגודה למלחמה בסרטן.
 

האגודה למלחמה בסרטן מציינת מדי שנה בחודש אוקטובר את "חודש המודעות לסרטן השד", במקביל לשאר מדינות העולם. כחלק מהגברת המודעות למאבק בסרטן השד ומההליך ההסברתי, יתקיים מרוץ העקבים במתחם התחנה הראשונה המרהיב בירושלים, למען קידום המאבק בסרטן השד שמובילה האגודה למלחמה בסרטן.

מהו מרוץ על עקבים (Heel Race)?

תחרות ריצה לנשים, כשהריצה היא בנעלי עקב של 8 ס"מ לפחות, לאורך 100 מטר. בכל מקצה יתחרו 10 רצות, כשהמהירות עולות למקצי חצי הגמר. בסיום חצאי הגמר, המהירות ביותר עולות לשלב הגמר (סה"כ עד 3 ריצות לכל אחת).

לפני תחילת המרוץ תתקיים צעדת הזדהות של נשים חולות ומחלימות מסרטן השד יחד עם המוזמנים לאירוע לקידום המודעות לנושא.

לדברי מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "האגודה למלחמה בסרטן יוזמת פרויקטים ברמה הלאומית ופועלת במטרה להפחית את התחלואה והתמותה מסרטן בכלל ומסרטן השד בפרט. פעילויות הסברה, תכניות סריקה ארציות ופרויקטים ייחודים כגון ניידת הממוגרפיה שיזמה האגודה, הביאו להישגים מרשימים בהיענות לבדיקות לאבחון מוקדם, בשיפור שיעורי הריפוי ובירידה משמעותית של התמותה מסרטן השד ביהודיות וערביות. כל פעילות להעלאת המודעות למאבק בסרטן השד חשובה, יחד עם זה אני קוראת לכל המשתתפות במרוץ  המיוחד הזה, להיות זהירות , לשמור על עצמן ולא למעוד חלילה".

יובל בראון, מנכ"ל סאקוני ישראל: "אנו נרגשים להזמינכם למרוץ ייחודי, באווירה אחרת ובעל מטרה חשובה: מרוץ העקבים להעלאת המודעות למאבק בסרטן השד, אשר יתקיים במסגרת אירוע ההשקה של חנות הקונספט של סאקוני במתחם התחנה הראשונה בירושלים. מדובר בחנות ראשונה של סאקוני שנפתחת בירושלים ואנו שמחים מהמיקום שנבחר".

 

צילום: שאטרסטוק.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה