שביתה במכללות הטכנולוגיות



הבוקר (יום א') החליטו ראשי המכללות להחריף את מאבקם והודיעו לכלל הסטודנטים להנדסאים על השבתה החל מהיום. "נאבק לצד ראשי המכללות הטכנולוגיות עד לסיום המשבר" אמר אורי רשטיק ,יו"ר התאחדות הסטודנטים

כשבוע לאחר שהקים פורום המכללות טכנולוגיות מאהל מול משכן הכנסת, ושבת רעב כשלושה ימים רצופים החליטו ראשי המכללות להחריף את מאבקם והודיעו לכלל הסטודנטים להנדסאים על השבתה.
 

החל מהבוקר (יום א') כלל הסטודנטים להנדסה שובתים."זה זמן רב שאנחנו נאבקים בכדי לקיים במדינת ישראל הכשרת הנדסאים ראויה. התעשייה משוועת להנדסאים, הצורך הוא אדיר, התרומה של ההנדסאים לכלכלה הישראלית היא עצומה ויחד עם זאת במשך שנים, קיימת אפליה שיטתית בתקצוב של לימודי ההנדסאים" כתבו במכתב פניית הפורום לסטודנטים.
 
יו"ר פורום המכללות הטכנולוגיות, דר' יוכבד פנחסי אדיב: "הקמנו מאהל מול משכן הכנסת והאוצר, ישנו בו כשבוע -כששלושה ימים מתוכם כל מנהלי המכללות הטכנולוגיות שבתו רעב, זה לא הספיק כדי לאותת לשרים להגיע עם ההשכלה הטכנולוגית להסדר . לא נותרה ברירה אלא להשבית את הלימודים כצעד נוסף לאיתות. עצוב שמנכ"לים של מכללות מגנים בגופם הן על ההשכלה והן על עתיד המשק בישראל, זוהי בשורת איוב למדינה. אנחנו נחושים."
 
יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, אורי רשטיק : "המאבק להצלת ההשכלה הטכנולוגית בישראל הוא צודק וחשוב. הסטודנטים במכללות הטכנולוגיות, ובכלל זה רשת 'אורט', יצטרפו לשביתה ולא יגיעו לספסל הלימודים החל מיום א'. לא ניתן ליחס האפליה כלפי הסטודנטים במוסדות הטכנולוגיים, להימשך. נאבק לצד ראשי המכללות עד לפתרון המשבר". 
 
בתמונה: ביקר השר נפתלי בנט במאהל מול משכן הכנסת שבוע שעבר, קרדיט צילום : עידו חגי , מנכ"ל המכללה הטכנולוגית כנרת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה