אירועי יום פטירת רחל אמנו ע"ה



היום (יום ג') יחול יום פטירתה של רחל אמנו ע"ה, במהלכו צפויים אלפים לפקוד את קברה בבית לחם, להתפלל ולערוך הילולה, כוחות מד"א נערכים בכוחות מתוגברים על מנת לאבטח מבחינה רפואית את קהל האלפים הצפוי להגיע למתחם קברה של רחל אמנו

היום (יום ג') יתקיימו אירועי יום פטירתה של רחל אמנו ע"ה, בבית לחם. במהלך היום, צפויים קהל של אלפים לפקוד את מתחם קבר רחל שבבית לחם, לשאת תפילות לזכרה ולערוך הילולה שתימשך לאורך כל היום והלילה. במגן דוד אדום, הושלמה ההיערכות המקיפה לאבטחת קהל האלפים הצפוי לפקוד את קברה ולהתפלל במתחם.
 

במסגרת ההיערכות, יקימו כוחות מד"א אוהל מרפאה בסמוך למתחם הקבר שיעניק סיוע רפואי ראשוני לכל מי שעלול להזדקק לכך. בנוסף, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ יאבטחו את המתחם.
פאראמדיקים וחובשים יאיישו את רכבי ההצלה של מד"א ויעניקו מענה לכל צורך רפואי שעלול להתעורר. בנוסף, רכב המיול המיוחד של מד"א יפעל גם הוא בשטח ויעניק מענה לצרכים רפואיים שיתעוררו לאורך הכביש המוביל למתחם קבר רחל ובסביבתו. במד"א מזכירים לציבור הרב העתיד לפקוד את אירועי יום פטירתה של רחל אמנו, להזעיק את מד"א בכל צורך רפואי שמתעורר בטלפון חירום 101 ולהישמע להנחיות החובשים והפאראמדיקים במוקד עד להגעת כוחות מד"א למקום.  
 
מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "כוחות מד"א נערכים לאבטחת אירועי יום פטירתה של רחל אמנו בכוחות מתוגברים, על מנת להעניק מענה רפואי מיידי, יעיל ואיכותי לכל מי שעלול להזדקק לכך. אני פונה למבקרים הרבים במתחם הקבר ומבקשם להזעיק את מד"א בטלפון חירום 101 בכל צורך רפואי שהוא, או לפנות ישירות לאוהל המרפאה שיפעל במקום".
 
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה