חברת חשמל השלימה את ההכנות לחורף הירושלמי



מחוז ירושלים של חברת החשמל השלים הכנותיו לחורף הירושלמי, תוך ביצוע עבודות תחזוקה שנתיות והיערכות הרשת לחורף המתקרב

מחוז ירושלים של חברת החשמל השלים הכנותיו לחורף הירושלמי, תוך ביצוע עבודות תחזוקה שנתיות והיערכות הרשת לחורף המתקרב. במסגרת העבודות, בוצעו תוכניות שיפורים שתוכננו עבור החלפת רשת מתח נמוך חשופה לרשת תת קרקעית או לרשת מבודדת, במספר שכונות בבירה. כמו כן, בוצעו סריקות לאורך רשתות החשמל לגילוי מפגעים שונים העלולים לגרום פגיעה ונזק לרשתות החשמל בימי חורף סוערים. נשטפו מבדדים על עמודי החשמל על מנת להסיר את האבק שהצטבר עליהם, בוצעו בדיקות וביקורות מקיפות בתחנות הטרנספורמציה שבתחומי המחוז ונערכו בדיקות לגילוי התחממות החיבורים. כמו כן, בוצעו שטיפות קווים, סריקות מתקנים וגיזום עצים. בנוסף, טופלו נקודות תורפה רגישות על תיילי החשמל העלולות לגרום להפרעות באספקת החשמל.

מוקדי השירות 103 ערוכים אף הם לקראת ימי החורף, ובעת הצורך יתוגברו בנציגי שרות נוספים.

משה כהן, הסגן לעניינים תכנים של מחוז ירושלים ציין כי : "המחוז פועל כל השנה על מנת לספק ללקוחות חשמל איכותי, אמין וזמין כחלק מתכנית עבודה מסודרת ומתוכננת".

בחברת החשמל מבקשים מהציבור להיות עירניים ולדווח מיידית על חוטי חשמל קרועים או נזקים אחרים לרשת החשמל. חברת החשמל מבקשת להסיר ממרפסות, גגות וחבלי כביסה חפצים שעלולים לפגוע במתקני החשמל בעת מזג אויר סוער.  חל איסור חמור להתקרב לחוטי חשמל קרועים -  יש לדווח למרכזי השירות 103 של חברת החשמל או לדף הפייסבוק של החברה. צוותי חברת החשמל ערוכים, יגיעו במהירות למקום ויטפלו מיידית בכל מפגע ופגיעה ברשת החשמל

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה