כתב אישום הוגש נגד קרינה בריל - מואשמת ברצח ילדיה



הבוקר (יום א') פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד קרינה בריל .היא נאשמת ברצח שני ילדיה

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד שגיא אופיר, הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד קרינה בריל בגין רצח שני ילדיה, איגור בן השבע ומירה בת ה-5.
 

על פי כתב האישום "הנאשמת וילדיה חיו עד שנת 2013 ברוסיה. בחודש מרץ 2013 עלתה הנאשמת עם ילדיה לישראל, ושכרה דירה ברח' עין גדי 27 בירושלים. במהלך החודשים שחלפו מאז עלייתה לישראל, השתלבו הנאשמת וילדיה בתהליכי קליטה שונים לרבות לימודי אולפן וכניסה למוסדות חינוך. לאורך התקופה הנ"ל חוותה הנאשמת קשיים רבים, לרבות קשיים הקשורים בקליטה, בהסתגלות לחיים בישראל וכן בגידול הילדים".
 
עוד נכתב כי אחותה של קרינה, שהתה בדירת הרצח לילה לאחר שראתה את מצב האם ושמעה על חששות חברתה של האם שכן " לא תיתן לאף אחד לקחת ממנה את ילדיה, וכי היא מתכוונת לפגוע בהם ובעצמה".

בכתב האישום מתואר מקרה הרצח; "הנאשמת לקחה ממטבח ביתה סכין גדולה, חתכה את ורידי ידיה ופנתה לעבר חדר הילדים בו ישנו המנוחים במיטת קומתיים, ושיספה את גרונה של המנוחה בכוונה להמיתה. מיד לאחר מכן טיפסה הנאשמת על סולם המיטה ושיספה את גרונו של המנוח".

אחותה של קארינה שמעה את צעקות הילדה, מיהרה אל החדר וניסתה למנוע את קרינה מלרצוח את ילדיה ולתהאבד בעצמה. קרינה ואחותה נאבקו, וכשהאחות ראתה שהיא לא מצליחה ברחה מדלת הבית.

כתוצאה מהפגיעה בכלי דם ראשיים של הצוואר איבדו המנוחים דם רב ונגרם להם הלם תת נפחי שגרם למותם.  

על פי כתב האישום "במעשיה גרמה הנאשמת בכוונה תחילה למותם של המנוח והמנוחה, לאחר שהחליטה להמיתם, והמיתה אותם בדם קר".

עוד ביקשה הפרקליטות כי יש לעצור את קרינה עד לתום ההליכים המשפטיים.

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה