ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס ועכשיו- ירושלים



ירושלים מצטרפת לסבב הערים הבינלאומיות בהם מתקיים מרוץ האופניים השני בחשיבותו בעולם הגראן פונדו ג'ירו ד'איטליה. לראשונה: מקצה של 20 ק"מ לאלפי רוכבים חובבים ולמשפחות

חברת ג'ירו ד'איטליה, בחרה לראשונה בתולדותיה, לערוך בירושלים את האירוע המסכם של סבב הגארן פונדו האיטלקי ברחבי העולם, אירוע האופניים היוקרתי השני בחשיבותו בעולם.
 

אירוע הסיכום של המרוץ היוקרתי, מתקיים מדי שנה בחודש אוקטובר וירושלים תארח לראשונה 20 ק"מ, מתוך -150 ק"מ של המסלול, אשר יעבור ברחובות העיר ובכך מצטרפת ירושלים לערים ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס, בסבב הערים הבינלאומיות בהם מתקיים אירוע האופניים הייחודי.
 
מסלול ה- City Tour יפתח בהקפת ראווה המונית של אלפי משתתפים חובבני ומשפחות, בת 20 ק"מ בתוך רחובות העיר ירושלים ולאחר מכן ימשיכו הרוכבים המקצועיים למסלול  ה-Gran Fondo Giro d'Italia Jerusalem שאורכו כ- 130 ק"מ נוספים במסלול ההררי המאתגר של הרי ירושלים. 
 
אירוע האופנים ייערך ביום שישי ה-11.10.13 כאשר המקצים ייצאו אל הדרך בשעה 06:15 בבוקר ממתחם המרכז הקהילתי של בית הכרם (שדרות הרצל פינת המייסדים). חובבים ומשפחות בכל הרמות, מגילאי 12 ומעלה ,מוזמנים להצטרף לאלפי הרוכבים שייהנו מרכיבה בלתי נשכחת בין נופיה הקוסמים של העיר, משכונת בית הכרם אל עבר חומות העיר העתיקה ומשם לתצפית מרהיבה ממרומי טיילת ארמון הנציב.
 
ההרשמה לאירוע האופניים החגיגי בשיאה! מחיר השתתפות למקצה העממי 60 ₪      
 
מסלול City Tour: מסלול עממי של 20 ק"מ המתאים לרוכבים חובבנים ומשפחות.
מסלול Gran/MedioFondo: מסלול הכולל מקצה של 100 ק"מ או 148 ק"מ ומיועד לרוכבים מיומנים.10% מכל ההכנסות מהאירוע ייתרמו לחקר מחלת ה ALS.
 
בימים חמישי ושישי 10-11/10 תתקיים תערוכת EXPO במתחם המינהל הקהילתי של בית הכרם.תערוכת ה-EXPO הכוללת מגוון דוכנים מקצועיים הקשורים לענף האופנים ושלל אטרקציות לכל המשפחה, תהיה פתוחה לקהל הרחב והכניסה אליה תהיה ללא תשלום.  
 
ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ציין: "אנחנו שמחים להצטרף לסבב התחרויות הבינלאומי של מרוץ האופניים היוקרתי GRAN FONDO GIRO D`ITALIA  ולהביא לתושבי ירושלים והמדינה אירועים וניחוחות בינלאומיים.  
 
מנכ"ל גראן פונדו ג'ירו דה איטליה,Matteo Gerevini  : "אני שמח וגאה על שיתוף הפעולה עם עירית ירושלים וחברת Ozone Meditteraneo. מטרתנו היא להביא את חוויית הרכיבה האיטלקית להמונים ולאפשר לכל  רוכב באירוע להרגיש כמו אחד מכוכבי ה-Giro d'Italia ליום אחד.
אני מאמין שקיום האירוע בירושלים, עם הנוף המדהים, תוואי השטח ההררי וכמובן הערך ההיסטורי האדיר של העיר, ימשוך תיירים רבים מכל העולם".
 
אילן גרין, מנהל המחלקה לספורט עממי באגף הספורט העירוני:"כחלק מקידום הספורט העממי בירושלים ככלל ותחום האופנים בפרט אנו שמחים לארח לראשונה את אחת מאירועי השיא העולמיים של ענף האופניים ה-גראן פונדו ג'ירו ד'איטליה .
מדובר באירוע אופניים שטרם נראה בארץ ואנו בהחלט מרגישים זכות גדולה לארח אירוע בסדר גודל שכזה. אנו מקצים מסלולי רכיבה מיוחדים לרוכבים חובבניים בכל הרמות ולמשפחות וזאת בכדי שכולם יחוו את החוויה הייחודית של הגראן פונדו.אנו מזמינים את רוכבי האופנים לקחת חלק בחגיגת האופנים שתעבור בנופיה המרהיבים של ירושלים.אירוח הסבב הבינלאומי של גראן פונדו ג'ירו ד'איטליה מהווה נדבך נוסף בחיזוק מעמדה של העיר ירושלים כבירת הספורט של ישראל."
 
קרדיט צילום : ששון תירם

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה