הותר לפרסום: נערים צעירים נעצרו בחשד שפעלו כחבורה מאורגנת לפגיעה בערבים



חוקרי ובלשי היחידה המרכזית במחוז י-ם עצרו בשבועות האחרונים 14 קטינים יהודים כבני 13-16 תלמידי ישיבות ברחבי הארץ תושבי י-ם אשר פעלו בחודשים האחרונים כחבורה מאורגנת אשר שמה לעצמה יעד, לפגוע בערבים וברכושם מתוך "שנאת ערבים וכנקמה לפיגועים שבוצעו נגד יהודים".

כל החשודים הובאו להארכת מעצר ומעצרם הוארך. 4 מהם שוחררו בתנאים והגבלות ע"י חוקרי הימ"ר מפאת גילם הצעיר. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.
 

החקירה החלה לאחר תפיסתם של שני קטינים יהודים בשבוע שעבר ע"י שוטרים ומתנדבים וערבי תושב שייח ג'ראח אשר הזעיק את המשטרה בעת שגרמו נזק לכלי רכב השייכים לערבים בשכונה. השניים הובאו לחקירה בימ"ר ובעקבות חקירתם נעצרו כל החשודים הנוספים.
 
החשודים הודו בחקירתם כי במהלך החודשים האחרונים תקפו נהגים ערבים, שנסעו בדרך חיים בר לב יידו אבנים לעבר אוטובוסים של חברת " אגד" לאחר שזיהו כי נהגיהם ערבים וכן לעבר אוטובוסים ערבים,הציתו רכב השייך לערבי בשכונת שייח ג'ראח, יידו אבנים לעבר ערבים וניקבו צמיגים לכלי רכב השייכים לערבים.
 
עוד סיפרו בחקירתם כי התקיפות וידויי האבנים בוצעו לאחר שהיו מציבים תצפיות ברחובות השונים שזיהו הולכי רגל או נהגים ערבים וכשאלה היו נעצרים ברמזור אדום היו מסמנים לחבריהם שהיו מיידים אבנים לעברם או פותחים את דלת כלי הרכב יורקים או תוקפים את הנהגים. עד כה אותרו כ-20 מקרים.
החקירה נמשכת. במשטרה חושדים כי החשודים מעורבים במקרים נוספים הנחקרים כעת.
 
צילום אילוסטרציה באדיבות flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה