לוחמי ומתנדבי מג"ב עצרו מבריח ביצים



לפני שעתיים, בפעילות שערכו לוחמי ומתנדבי משמר הגבול עם קצין התנועה של תחנת מודיעין באזור ענבה, נתפסו אלפי ביצים מוברחות מהשטחים.

תפיסת הברחות של מזון ובעלי חיים מהשטחים לישראל הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהתפיסות השגרתיות של לוחמי מג״ב, בעיקר בנקודות התפר בין השטחים לישראל.
בראש מצעד ההברחות עומדים הבשר ובעלי החיים, הירקות, ומעל כולם מככבים : הביצים.

היום (יום א') בפעילות שערכו לוחמי ומתנדבי משמר הגבול עם קצין התנועה של תחנת מודיעין באזור ענבה, נתפסו אלפי ביצים מוברחות מהשטחים; ״ הבחנו ברכב מסוג פורד מגיע לעברנו ועיכבנו אותו לבדיקה שגרתית.  בחלקו האחורי של הרכב מצאנו ביצים ללא חותמות מוסוות בתוך ארגזים ללא קירור״.

שני החשודים שהיו ברכב, בני דודים תושבי מזרח ירושלים בשנות העשרים לחייהם, התכוונו להעביר את הסחורה לטייבה.  משם ככל הנראה הביצים יועדו לחלוקה באזור השרון. 

למקום זומנו אנשי יחידת הפיצוח להמשך טיפול- חילוט הרכב והחרמת הסחורה.


ואולם לאחר בדיקה מעמיקה יותר התברר כי הביצים הן רק קצה הקרחון.  בבדיקת שתן שנערכה לנהג, הוא נמצא נוהג תחת השפעת סמים.  זאת ועוד נמצא ברשותו אייפון החשוד כגנוב.  בשעה זו החקירה מתנהלת כנגדו בגין כלל האשמות במשטרת מודיעין.


רק אתמול, לא הרחק משם- בין מחלף לטרון לבן שמן, נתפס נהג תושב מזרח ירושלים שניסה להבריח מעל 10000 ביצים לבאר שבע.  במקרה הזה החשוד דאג לזיוף חותמות על גבי הביצים, וגם שם זה הסתיים החילוט הרכב והחרמת הסחורה ע״י אנשי הפיצוח, וחקירה במשטרת מודיעין.

מש״ק חבל מודיעין, רס״ב ליאור נוח אומר: ״ הביצים הללו לא עברו שום פיקוח, והם מוברחים בתנאים מחפירים, ומוסווים בעזרת חותמות מזויפות. כל הגורמים הללו מולידים ביצים שיכולות להיות קטלניות במיוחד לצרכן.  מיותר לציין מהי הסכנה הכרוכה בנהיגה תחת השפעת סמים״.

צילום: דוברות משטרת ישראל


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה