כמיליון בני אדם ביקרו באתרי קק"ל בסוכות



כמיליון מבקרים הגיעו ליערות ולפארקים של קק"ל ברחבי הארץ במהלך ימי החג וחוה"מ. אל היערות בירושלים והסביבה זרמו עשרות ואלפי מטיילים שבחרו לערוך מנגל ופיקניק בצל העצים ולהשתתף באירועי המסיק

כמות המבקרים עולה במקצת על מספר המבקרים של השנה שעברה שעמד אף הוא על מספר דומה אך פחות באלפים בודדים. לדברי מומחי קק״ל ״הודות למזג האוויר הנוח ששרר במהלך כל ימי החג. והעובדה שבכל שנה נפתחים עוד שבילי אופניים ודרכים חדשות שלא היו בשנה שעברה, מגיעות משפחות רבות ליערות ולפארקים המתוחזקים על חשבון קק״ל, כדי לחגוג בחיק הטבע ולשלב פיקניקים עם פעילויות ללא תשלום לכל המשפחה, כגון: דיווש על האופניים בשבילים שהכשירה קק"ל, השתתפות בסיורים מודרכים ובפעילויות החג הייחודיות. ארועי חג הסוכות התקיימו השנה בהמשך ישיר ובצמוד ליום הניקיון הבינלאומי אותו הובילה קק"ל בישראל ואמנם ניכרה מגמת שיפור בשמירה על הניקיון.
 

אל יער בן שמן זרמו עשרות אלפי מטיילים שבחרו לערוך מנגל ופיקניק בצל העצים ולהשתתף באירועי המסיק שנערך בחוה"מ. גם בפארק קנדה ובפארק בריטניה הורגשה תנועת מטיילים ערה לאורך כל החג. יער עמינדב ואתר הסטף התמלאו במטיילים שהגיעו לרכוב על אופניים וליהנות מישיבה על גדת המעיינות. שומרי המסורת נהנו מהסוכות הכשרות, שהוקמו במספר מוקדים ויכלו לסעוד ולקיים את מצוות החג.
 
אפי שטנצלר יו"ר קק"ל: " בכל שנה מרגש מחדש לראות את הציבור מתחבר לנופי הארץ. זוהי הצבעת אמון במאמצינו האדירים בקק"ל להנגיש את הטבע לציבור הרחב תוך שמירה על ישראל ירוקה ומלאה כרימון ביערות ובפארקים. האפשרות שניתנה לנו בקק״ל לארח ללא תשלום את כל בית ישראל באתרים שלנו שהוכנו והותאמו לרבבות המטיילים, ולהציע שלל פעילויות לכל המשפחה- ללא עלויות למבקרים, כרוכה במאמצים ובמשאבים אדירים שאנו משקיעים כל השנים להנגיש את הטבע לציבור, והנה הציבור מחזיר לנו אהבה, מצביע ברגליים ומגיע בהמוניו."
 
בתמונה: ילדים מוסקים זיתים בכרם הזיתים ביער קקל בבן שמן צילום אבי חיון (באדיבות קק"ל)
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה