עם ישראל בסוכת בית הנשיא



נשיא המדינה, שמעון פרס, מארח היום (יום ג') את אזרחי ישראל "בסוכה הפתוחה" בבית הנשיא. ברחבי הבית הוקמו תערוכות ומיצגים רבים המציגות דרכים לניהול אורח חיים פעיל ובריא הפונים לילדים ומבוגרים.

השנה תערך "הסוכה הפתוחה" של הנשיא בסימן 'אֶפְשָׁרִיבָּרִיא'. המסר המרכזי של הבית הפתוח: לאכול בריא, להיות בתנועה ולהרגיש טוב- זה אֶפְשָׁרִיבָּרִיא! .
אזרחי ישראל שיגיעו למשכן יוכלו ליהנות ממגוון פעילויות להורים וילדים ביניהן: סיורים במוקדי העשייה והפגישות המדיניות של הנשיא במשכן הנשיא, במהלכם יוכלו להתרשם מהטרקלין המיועד לפגישות מדיניות, מגינת המשכן השופעת יצירות אומנות היסטוריות וכן מהאולם המשמש לאירוח טקסים ממלכתיים ולאומיים.

 
הנשיא עמד בסוכה, לחץ ידיים בחום לאורחיו וברך מעל הבמה את אלפי המבקרים: "תודה רבה לכם שבאתם לסוכה שלי, ובמיוחד אני רוצה להודות לכם שהבאתם את ילדי ישראל. תענוג לראות את הילדים הנפלאים מכל קצוות מדינת ישראל- הנחמדים והחכמים ביותר בעולם אני מתרגש לראותכם פה. המסר של חג הסוכות הינו מסר של שלום ששום אדם לא יפחד להיות אורח וכל אדם לא יחשוש להיות מארח. השלום אינו רק הפסקת מלחמה אלא להתחיל חיים בצוותא."

הנשיא שלח מסוכתו ברכת רפואה מיוחדת לרב עובדיה יוסף ואמר: "אני רוצה לשלוח ברכת רפואה שלמה לרב עובדיה יוסף אני מתפלל שישוב לאיתנו בהקדם האפשרי. הרב הוא מורה דרך לעם שלנו ואדם יקר מאוד".

ברחבי הבית הוקמו תערוכות ומיצגים רבים שיציגו דרכים לניהול אורח חיים פעיל ובריא הפונים לילדים ומבוגרים ויכללו : הצגות תיאטרון ומופעי פנטומימה שיסבירו את הסגולות המיוחדות והיתרונות של הפירות והירקות, עמדת שף שיבשל במקום אוכל טרי ויחלוק עם הקהל טיפים והמלצות לבישול בריא וקל להכנה, עמדת אמן שייפסל פסלים מרהיבים באמצעות פירות וירקות, כוכבת הילדים מיכל צפיר המזוהה עם חיים פעילים ובריאים תופיע לאורך כל היום בדגש על פעילות גופנית והרגלי אכילה בריאים. לבסוף יזכו האורחים לשחק "משחקים של פעם" במתחם בו יפרסו שלל משחקי ילדות שכולנו גדלנו עליהם כמו גומי, קלאס, חמש אבנים ועוד.

 

תמונה: יונתן זינדל באדיבות flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה