80,000 חניכים, 200 שבטי צופים, 10 שבטים חדשים: תנועת הצופים פותחת שנה



פתיחת שנת הפעילות 2013/4 של תנועת הצופים מסתמנת כאחת מפתיחות השנה המוצלחות ותולדותיה. מעל 80,000 ילדים ובני נוער הגיעו לפעולות הראשונות בכ-200 שבטים ברחבי הארץ. עקב ביקוש רב, תנועת הצופים פתחה השנה את שנת הפעילות ב-10 שבטים חדשים: ביניהם השכונות הר אדר והר חומה בירושלים

בימים אלה, תנועת הצופים יוצאת בקמפיין פרסומי רחב היקף לעידוד הצטרפות לצופים, תחת הכותרת "כל הכיתה בצופים". הקמפיין יכלול סרטון פרסומת שהוכן על ידי משרד הפרסום "גיתם" BBDO, בו הושם דגש על ייחודיות החוויה והפעילות בצופים כחלק מהותי מהוויה של בני הנוער בישראל. בנוסף, הסרטון מזמין ילדים נוספים להצטרף לפעילויות התנועה המגוונות המשלבות חברים, חוויות, טיולים, ערכים וכיף. לצד הקמפיין הטלוויזיוני,  מתקיימת פעילות גם ברשת החברתית, במסגרתה יוכלו החניכים לשלוח אחד לשני "כתובות אש" וירטואליות לבחירתם, דרך דף הפייסבוק של תנועת הצופים.

גל בן שימול, מזכ"ל תנועת הצופים: "תנועת הצופים הינה תנועת הנוער הגדולה בישראל וחברים בה כ-34% מבין החברים בתנועות נוער בישראל. אני גאה לראות את התרחבות התנועה ואת הצורך של ילדי ישראל להיות חלק ממנה, השבטים החדשים נפתחו כמענה לביקוש גדול מטעם הורים ורשויות מקומיות רבות ברחבי הארץ. גם בשנת הפעילות הבאה תנועת הצופים תמשיך להרחיב את פעילותה".

תנועת הצופים הינה תנועה ציונית ייחודית, בלתי מפלגתית, המעודדת את חניכיה לעצב זהות יהודית-ישראלית משמעותית, לפתח מנהיגות מקומית ולהיות גורם מרכזי בעיצוב דמותה האיכותית של החברה בישראל. תנועת הצופים רואה את תפקידה כשלב חשוב ואינטגרלי עבור בני הנוער בישראל בדרך להפיכתם למנהיגי העתיד. הפעילות מתקיימת בימי שלישי ושישי אחה"צ ב-200 שבטי הצופים ברחבי הארץ וכוללת בנייה צופית, חינוך לערכים, טיולים, בישול צופי, גיבוש קבוצתי ושבטי, ועיצוב זהות ישראלית. בשבטים השונים קיימים פעילויות מוצלחות בשילוב של חניכים עם צרכים מיוחדים במסגרת פרויקט "צמיד" של התנועה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה