מצבה של האם החשודה ברצח שני ילדיה התייצב



על פי החשד, בשעות הבוקר דקרה האם (36) למוות את שני ילדיה, בן שבע ובת חמש, במשטרה חושדים שהיא ניסתה להתאבד לאחר מכן. האם יצאה מחדר הניתוח בבית החולים הדסה עין כרם ומצבה מוגדר כעת יציב

סמוך לשעה שבע בבוקר התקבל במד"א דייווח על אישה שככל הנראה רצחה את שני ילדיה בני חמש ושבע וניסתה להתאבד. כוח משטרה הגיע למקום דקות ספורות לאחר הדיווח הוא נתקל בדלת סגורה, השוטרים הצליחו להכינס דרך המרפסת ומצאו שני ילדים בני 5ו-7 בת ובן דקורים ללא רוח חיים.

בנוסף, נמצאה גם האם כבת 36 עם פגיעות קשות בפלג גופה העליון. האם פונתה לבית חולים הדסה עין כרם והועברה בדחיפות לחדר ניתוח במצב אנוש.

נכון לעכשיו (14:00) האם יצאה מחדר הניתוח ומצבה מוגדר יציב, פרופ' אבי ריבקניד, מנהל האגף לרפואה דחופה וטראומה במרכז הרפואי הדסה עין כרם. "היא הועברה ליחידה לטיפול נמרץ, היא סובלת מחתכים מרובים בפלג גופה העליון וחתך גדול בצוואר מדקירות. אני מניח שהיא ניסתה לשסף את עצמה".

במחוז ירושלים סבורים כי ככל הנראה האם רצחה את ילדיה, אחותה של האם ישנה באותה העת בבית, שמעה את צעקות הילדים, ניסתה למנוע את הרצח כשהיא נאבקת באם. כשהיא ראתה שהיא לא מצליחה נמלטה לשכן שהזמין את המשטרה וכוח מד"א. האחות נמצאת בחקירה וממשיכה למסור את עדותה. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה