אם דקרה למוות את שני ילדיה וניסתה להתאבד



במחוז ירושלים סבורים כי ככל הנראה האם רצחה את ילדיה, אחותה של האם ישנה באותה העת בבית, שמעה את צעקות הילדים, ניסתה למנוע את הרצח כשהיא נאבקת באם

סמוך לשעה שבע בבוקר התקבל במד"א דייווח על אישה שככל הנראה רצחה את שני ילדיה בני חמש ושבע וניסתה להתאבד. כוח משטרה הגיע למקום דקות ספורות לאחר הדיווח הוא נתקל

בדלת סגורה, השוטרים הצליחו להכינס דרך המרפסת ומצאו שני ילדים בני 5ו-7 בן ובת דקורים ללא רוח חיים.

בנוסף, נמצאה גם האם כבת 36 עם פגיעות קשות בפלג גופה העליון. האם פונתה לבית חולים הדסה עין כרם והועברה בדחיפות לחדר ניתוח במצב אנוש.

במחוז ירושלים סבורים כי ככל הנראה האם רצחה את ילדיה, אחותה של האם ישנה באותה העת בבית, שמעה את צעקות הילדים, ניסתה למנוע את הרצח כשהיא נאבקת באם. כשהיא ראתה שהיא לא מצליחה נמלטה לשכן שהזמין את המשטרה וכוח מד"א. האחות נמצאת בחקירה וממשיכה למסור את עדותה. 
 
פאראמדיק מד"א זכי יהב שהגיע למקום מספר: "הוזעקנו לאירוע של דקירות, כשהגענו לדירה נתגלה לעינינו מחזה מחריד, בסלון שכבו ילד כבן 7 ובמרחק לא גדול ממנו ילדה כבת 5, הם נמצאו עם סימני אלימות קשים בפלג גופם העליון, שניהם היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה, ניסינו לבדוק האם עוד ניתן להציל אותם אך הם היו ללא רוח חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם. באותו החדר נמצאה אישה כבת 40 כשהיא עם סימני חתכים בפלג גופה העליון, היא הייתה בהכרה מעורפלת ולא ניתן היה לתקשר איתה, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני במקום ופינינו אותה להמשך טיפול בבית החולים הדסה ע"כ כשהיא במצב קשה מורדמת ומונשמת."



אחת השכנות סיפרה כי היא הייתה פוגשת אותה במכולת, "תמיד היא נראתה מתוקתקת ולבושה יפה, פגשתי אותה במכולת היא תמיד קנתה לילדים ממתקים, מדובר במקרה מזעזע , קשה לחשוב שהילדים נרצחו ככה". 

השכן שהאחות ירדה אליו לעזרה, יוסי רגב, סיפר כי היא ירדה אליו, דפקה לו בדלת כשהוא פתח הוא ראה אישה נסערת עם דם עליה, סיפר שהיא אמרה לו חצאי מילים של היא עושה משהו רע לילדים... סכין... ומיד הזמין משטרה.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה