גן אירועים במקום גן שכונתי



גן התות בירושלים הפך לאחרונה לסוג של גן אירועים, תושבים שונים פוקדים את המקום והופכים את הגן לבמת אירועים פרטיים, במקום הם מקיימים ימי הולדת, ארוחות ועוד. תושבי השכונה זועמים: "מדוע לנצל את יופיו של הגן".

התושבים הגרים בסמיכות לגן התות בירושלים (הגן הנמצא בסמוך לרחוב אגריפס) מתלוננים כי בתקופה האחרונה הגן הפך מגן שכונתי שקט ונעים לתושבים. לגן אירועים, בשבועות האחרונים לטענתם, מקיימים אירועים פרטיים באזור הגן מה שמפר את שלוותם והורס את יופיו. הגבול עבר היום בבוקר כשהם קמו וראו דגלים סביב הגן שהיו מיועדים לטענתם לסוג של אירוע פרטי.

יצחק שילה, תושב השכונה וחלק מתושבים פעילים מספר לנו כי לדעתם "יש לשכור אולמות לכל אותם אירועים פרטיים ולא לנצל את יופיו של הגן השכונתי, ייעודו הוא לשרת את התושבים אך לא בחגיגית אירועים פרטיים, בשביל זה יש לשכור אולם". 

מהעירייה נמסר לנו כי "עיריית ירושלים (אגף שפ"ע) אינה מאשרת קיום אירועים פרטיים בשטחים ציבוריים. הנושא לא מוכר ולא התקבלה כל בקשה לקיום אירוע בגן. על המתלוננים לפנות לאגף הפיקוח העירוני (באמצעות המוקד העירוני 106), ומפקחי הפיקוח יגיעו למקום ויפעלו על-פי החוק: פיזור האירוע ונתינת ברירות קנס, בהתאם לצורך".

בתמונה: שטח הגן (הבוקר).


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה