תושבי ירושלים הופתעו לגלות: על אף העומס תחנת חלוקת ערכות המגן בקניון הדר נסגרה



ישראלים רבים פוקדים בימים האחרונים את עמדות החלוקה של ערכות המגן, וממהרים לרענן את הערכה שבחזקתם עקב האיומים על תקיפה אפשרית של ארצות הברית בסוריה. בירושלים נסגרה תחנת החלוקה שפעלה עד אתמול בקניון הדר. כעת, עומס בתחנת שמואל הנביא, אדם עוכב לחקירה לאחר שהתפרע המקום

תושבי ירושלים הופתעו  לגלות הבוקר כי נסגרה  עמדת חלוקת ערכות המגן שפעלה עד אתמול בקניון הדר. תושבים רבים הגיעו לקניו לרענן את מסכות המגן ונדהמו לגלות כי העמדה נסגרה הבוקר (ה') ללא הודעה מוקדמת.

יוסי, אחד מהאזרחים המודאגים שהגיע מצויד בערכת מגן שלו ושל ביתו הפעוטה, אמר: "אני לא מבין למה לא יצאה הודעה, אני מסתובב פה כבר הרבה זמן ולא מבין איפה התחנה, אף אחד לא הודיע שסגרו כאן".

אתמול פרצה מהומה בתחנת שמואל בתחנת שמואל הנביא בעיר. בעקבות העומס הרב, הוזעקו למקום כוחות משטרה בכדי לשמור על הסדר. כעת צפויים עומסים ותורים ארוכים, בשל הפיכתה של תחנה זו לעמדת החלוקה היחידה בעיר.

לפני זמן קצר,  עוכב אדם בתחנת שמואל הנביא לאחר שהתפרע במקום ותקף שוטרים, הוא נלקח לחקירה בתחנת לב הבירה. מהמשטרה נמסר כי הסדר כעת נשמר.

מאז ימי מלחמת המפרץ לא ידעו תחנות רענון ערכות המגן עומס שכזה. המונים פוקדים את תחנות החלוקה, ומבקשים להתמגן ולהיות מוכנים למתקפה סורית. בשנת 1991 כאמור, הייתה הפעם האחרונה בה נזכרו תורים כה ארוכים.

 

גם היום נמשכים העומסים על עמדות החלוקה בירושלים, וברחבי הארץ.

בירושלים:
מתנ"ס שמואל הנביא מגן האלף :11:00-19:00 עד 3/9. לא כולל יום שישי.

 

 

צילום:פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה