בתי הספר הערכיים ביותר, בירושלים: תיכון אזורי מקיף עין כרם ואמי"ת טכנולוגי דתי



היום יקבלו 200 תיכונים וחטיבות ביניים בשורה משמחת: אתם בתי הספר הערכיים ביותר בארץ, ברשימה מופיעים שני בתי ספר מירושלים האחד: תיכון אזורי מקיף עין כרם, והשני תיכון אמי"ת טכנולוגי דתי.

מדובר בפעם הראשונה שבה משרד החינוך מדרג את הרמות הערכיות של בתי הספר במדינה. כדי לקבוע את הדירוג קבע משרד החינוך כמה מדדים המסמלים  בעיניו ערכיות. כ-500 בתי ספר קיבלו ציון עובר על הערכיות שנבדקה יותר מ 40 מתוכם הוכתרו כבעלי הערכים הגבוהים ביותר.
בין הקרטריונים המסמלים ערכיות: שילוב תלמידי חינוך מיוחד, התמדה, קידום התלמיד על פי יכולותיו, מצויינות במקצועות הומניים, קיום עבודת צוות ועוד. הרשימה כוללת מוסדות חינוך יהודיים וערביים, חילוניים ודתיים, מצפון ומדרום ובהם תיכון אזורי מקיף עין כרם ותיכון אמי"ת טכנולוגי דתי.

ציפורה ידידיה, מנהלת בית ספר מקיף עין כרם , המפוקח על ידי המנהל לחינוך התיישבותי במשרד החינוך, סיפרה לנו בהתרגשות  "זו תחושה טובה מאוד לראות שסוף סוף אנחנו מקבלים הכרה על מה שאנחנו עושים בבית הספר" כאמור, הדירוג נעשה על ידי ערך מוסף וקרטריונים שנקבעו מראש ולא על ידי ציונים ציפורה מספרת על מה שהופך אותם לייחודיים "אנחנו רואים את בית הספר כבית של כל התלמידים ללא הבדלים והישגים, מדובר בבית ספר ניסויי והניסויי שלנו הוא לפתח בני אדם עם מודעות חברתית", עוד היא מוסיפה "שיתוף הפעולה של המועצה המקומית מטה יהודה עם המנהל לחינוך יחד עם בית הספר הוא שמאפשר לנו את ההצלחה".
 
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה