לאחר בדיקה רפואית: כל הסמכויות הוחזרו לנתניהו



לראש הממשלה בנימין נתניהו הוחזרו מלוא הסמכויות לאחר בדיקה של מנהת בית החולים, ד"ר יובל וייס. נתניהו: "אני מבקש להודות לצוות הרפואי המקצועי והמסור שטיפל בי, ולאזרחים המתעניינים בשלומי. אני ממשיך לדאוג כל הזמן לביטחונכם ושלומכם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הלילה ניתוח בקע בטבור. הניתוח בוצע בבית החולים הדסה עין כרם ונמשך שעה. נתניהו צפוי להשתחרר לביתו בהמשך היום, אך יצטרך לנוח במשך מספר ימים עד לחזרתו לעבודה. מחליפו לימים אלה, הוא שר הביטחון משה בוגי יעלון. ישיבת הממשלה שהייתה אמורה להתקיים הבוקר נדחתה, אך דיון צוות השרים לשחרור האסירים יתקיים בניהולו של יעלון

נתניהו הגיע אתמול בלילה לבית החולים כשהוא סובל מבקע טבורי כלוא. צוות הרופאים החליט לבצע ניתוח מיידי. הניתוח נמשך שעה כמתוכנן, ובוצע בהרדמה מלאה. רופאו האישי של נתניהו, צביקה ברקוביץ', מסר כי שהה לצד נתניהו במהלך כל הלילה, ומצבו מוגדר טוב מאד.

בקע טבורי הוא למעשה חולשה של דופן הבטן, שגורמת לחדירה של רקמות שומן ושל אברים בחלל הבטן לחדור דרך דופן הבטן החלשה, באופן שיבלטו מתחת לעור. בלשון עממית, נהוג לכנות את הבקע כ- 'קילה'. לפיכך, בקע עשוי להראות כמעין 'כדור' או בליטה תת עורית, שעלולה לגרום לכאב ואי נוחות למטופל. תלונה אופיינית לבקע תכלול תאור של בליטה תת עורית שמחמירה בעקבות פעולה מאמצת כגון שיעול, ריקון מעיים, עמידה ממושכת, או הרמת משא כבד.

 

 

צילום:פלאש90

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה