נעצר חשוד בדקירת הגבר בגן בלומפילד, ובניסיונות תקיפה נוספים



בן 22 מסילוואן, עצור בחשד לדקירת הגבר בן ה-50 בגן בלומפילד לפני כשבועיים. מחקירתו עולה, כי הצעיר חשוד גם בניסיון תקיפה ובדקירה נוספת שהתרחשו ברצף. במשטרה מעריכים כי הרקע למעשים אינו לאומני

היום (ב') הותר לפרסום כי בלשי וחוקרי מפלג המיעוטים במשטרת המחוז, עצרו לחקירה צעיר ערבי בן 22, תושב סילואן, החשוד בדקירת הגבר יהודי לפני כשבועיים בגן בלומפילד סמוך למשכנות שאננים, בניסיון דקירה של צעיר חרדי, ובדקירה של צעיר בשער שכם.

מחקירת הפרשה עולה כי בתאריך 24.7 נכנס גבר יהודי בשנות ה-50 לחייו לשירותים הציבוריים שבגן בלומפילד, כשלפתע התנפל עליו החשוד עם סכין שלופה ודקר אותו מספר פעמים, לאחר מכן נמלט הדוקר לעיר העתיקה ובדרכו פגש בצעיר חרדי שישב בספסל בגן ציבורי, וניסה לדקור גם אותו. החרדי התנגד ובין השניים פרצה קטטה, החרדי יידה אבן לעבר החשוד וזה נמלט. כשהגיע לשער שכם, פרצה קטטה בינו לבין צעיר ערבי אחר. החשוד דקר את הצעיר הערבי, שוטרים שהוזעקו למקום עצרו אותו.

בחקירתו קשר עצמו לשלושת האירועים שהתרחשו ברצף, אך אינו מודה בהם. במשטרה מעריכים כי הרקע לדקירות אינו לאומני. היום צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי.

 

 

צילום:פלאש90, אילוסטרציה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה