בית המשפט קבע כי בית הספר ממ"ד גוננים יקבל 3 כיתות לימוד שאינן בשימוש מבית הספר דרכי נעם



בית משפט השלום קיבל את עמדת עיריית ירושלים וקבע כי על בית הספר דרכי נעם (בוקשפן) לפנות 3 כיתות לימוד שעומדות כיום ריקות במבנה בית הספר במטרה לאפשר לבית הספר ממ"ד גוננים להתרחב ולפתוח כיתות לימוד חדשות.

ניצחון לממ"ד גוננים: השופטת אנה שניידר חייבה בצו עשה את הנהלת דרכי נעם לפנות את הכיתות באופן מידי לטובת העירייה, וקבעה כי נאסר על בוקשפן למנוע כל גישה לכיתות הלימוד שיפונו.
ראש העיר ירושלים ניר ברקת: "אני מברך על החלטת בית המשפט, המאפשרת לעירייה להמשיך ולהצמיח את ממ"ד גוננים לטובת תלמידי ותושבי השכונה, לצד בית הספר דרכי נעם. אנו פועלים ונמשיך לפעול יחד עם ההורים וצוות בית הספר לחיזוקו והרחבתו של ממ"ד גוננים, שהינו חלק ממגמת השינוי בחינוך הממלכתי והממ"ד הגדל ומתרחב בארבע השנים האחרונות לאחר עשור של ירידה וצמצום". השופטת מציינת בפסיקתה כי לאחר סיור שקיימה במקום שוכנעה כי לא ייגרם נזק לבית הספר דרכי נעם, ויש להעדיף את צמיחת בית הספר ממ"ד גוננים במבנה.

קביעת בית המשפט מאפשרת לעירייה לפעול ולהכשיר את המבנה לטובת פתיחת 3 כיתות א' חדשות לממ"ד גוננים כפי שתוכנן בשנת הלימודים תשע"ד.
כזכור, בשנים האחרונות חל גידול מתמיד במספר התלמידים בבית הספר הממלכתי דתי גוננים הפועל במבנה עירוני והעירייה החלה בהרחבתו לטובת תושבי השכונה, כחלק ממגמת השינוי והעלייה בחינוך הממלכתי והממלכתי דתי בירושלים לראשונה לאחר עשור וחצי של צמצום.
 
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה