משה לאון פתח את קמפיין הבחירות שלו לראשות העירייה



מסיבת העיתונאים בה מכריז משה לאון על מועמדותו לראשות עיריית ירושלים, נפתחה לפני זמן קצר (ב'). הכותרת שתעמוד במרכז הקמפיין: "התושבים הם מעל הכל". בנאומו לציבור תושבי העיר אמר:"אני גאה ונרגש לעמוד כאן היום לבקש את אמונכם, ולהציג את מועמדותי לראשות העיר ירושלים"

במטה של משה ליאון בחרו לפתוח את מסיבת העיתונאים עם צביקה טשרנחובסקי, שהחל במתקפה חזיתית על ברקת. גם אתי בנימין דיברה בפתיחת האירוע, ותקפה חריפות את ברקת. מיד לאחר מכן, עלה אבי כהן ,שחקן העבר של בית"ר ירושלים, ודיבר על כך שצריך לדאוג למגרשי הספורט וניקיון העיר. אחרונה עלתה שירה מיסטרייל. יוסי לוי ,מנהל הקמפיין, הציג את רשימת התומכים.

כל הדוברים, הכינו את הקרקע לעלייתו של לאון. רק לקראת 17:25 עלה משה ליאון ,נציג הליכוד לראשות עיריית ירושלים. "תושבי ירושלים היקרים" פתח והמשיך "אני גאה ונרגש לעמוד כאן היום לבקש את אמונכם, ולהציג את מועמדותי לראשות העיר ירושלים. בכל מקום ובכל תפקיד אותו מילאתי פעלתי למען ירושלים ותושביה, כיושב ראש הרשות לפיתוח ירושלים יזמתי והבאתי לשינוי בעיר, אך עדיין רבה עוד העבודה לפנינו. זו שליחות עבורי"
בהמשך דבריו, אמר לאון: "ירושלים היא לא רק היסטוריה היא לא רק בית לאומי היא בית גם לגרים בה לילדים לתושבים שרוצים לגור בעיר נקייה ומטופחת וכמובן להתפרנס בכבוד. הגיע הזמן לשים את תושבי ירושלים לפני הכל, אצליח העירייה תשרת את התושבים דלתי תהיה פתוחה לכולם".

עוד דיבר לאון על ניקיון העיר, דיור בירושלים, תחבורה ציבורית יעילה, וכן הקדיש חלק מרכזי בדבריו לנושא החינוך.

בעניין העתקת מגוריו לירושלים אמר לאון "מדובר בעניין טכני בלבד". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה