דיון חירום בכנסת על מצוקת בתי החולים בעיר



שדולת ירושלים בכנסת תתכנס לדיון חירום בעניין מצוקת בתי החולים בעיר, ובראשם המרכז הרפואי הדסה. חבר הכנסת נחמן שי: "על כל הגורמים הרלוונטיים לראות לנגד עיניהם את טובת הציבור והעובדים ולמנוע את קריסת מערכת הבריאות בעיר״

שדולת ירושלים תתכנס מחר (ב')  לדיון חרום בשל מצוקת בתי החולים בירושלים ובפרט של בית החולים הדסה, אשר בניגוד לבתי החולים הציבוריים, אינו זוכה לכל תמיכה ממשלתית.

למצבם של בתי החולים בעיר, נוספת בימים אלה בעיה נוספת, הצעת חוק ההסדרים אשר נמצאת בפני ועדת הכספים של הכנסת. על פי החוק, תינתן עדיפות לתמיכה כלכלית בקופות החולים, שבר שיחמיר משמעותית את מצב בתי החולים בירושלים.

בכינוס החירום, אותו יזמו ראשי השדולה, חברי הכנסת: נחמן שי, אראל מרגלית, ראובן ריבלין ואורי מקלב, ישתתפו  ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, מנכ״ל המרכז הרפואי הדסה ומנכ״ל בית החולים שערי צדק, אליו הוזמנו בעלי ענין רבים, ידונו בסוגיות השונות בתחום הבריאות בעיר ויחפשו דרך כיצד לנקוט מהלכים דחופים ומהירים על מנת לסייע למערכת הבריאות בעיר.

 לדברי חבר הכנסת, נחמן שי: ״בתי החולים בעיר הם עוגן חיוני באיכות החיים ובמערכת הכלכלית. כל פגיעה בהם היא פגיעה בליבה של העיר. על כל הגורמים הרלוונטיים לראות לנגד עיניהם את טובת הציבור והעובדים ולמנוע את קריסת מערכת הבריאות בעיר״. 

 

צילום:פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה