מחכים למבנה ראוי



תנועת הנוער המחנות העולים פועלת בשכונת תלפ"ז בירושלים, למרות שהיא ממוקמת במבנה ששימש בעבר שירותים ציבוריים ההבטחות למבנה מתאים לפעילות עדיין באוויר.

מזה 11 שנה נאלצים חניכי תנועת הנוער המחנות העולים לעבור פעילות במבנה לא ראוי ששימש בעבר כתאי שירותים ציבוריים. מזכירות תנועת הנוער פנתה אין ספור פעמים לעיירית ירושלים ובקשה מבנה מתאים לפעילות הנוער. מזה שנים ארוכות שהעירייה לא מצליחה לפתור את הסוגיה ולמרות הבטחות אין ספור נראה שגם את שנת הפעילות תשע"ד יפתחו המדריכים הצעירים בתנאים לא ראויים.

מחנה התנועה בשכונת תלפיות מזרח, מצליח כנגד כל הסיכויים, למרות הקשיים הרבים במבנה הבעייתי, להפעיל כ-120 חניכים בגילאי ד'-יא', פעמיים בשבוע. הסחבת של העירייה לטענתם מנעה מאלפים נוספים להצטרף לשורות התנועה וליצור קהילת נוער גדולה, ערכית וחזקה יותר בשכונה.  

מהעירייה נמסר כי כחלק מבניית קומפלקס ספורט ופנאי בשכונה ייבנה גם מועדון נוער נוסף שייתן מענה לצרכי תנועות הנוער. במקביל, נקבעה פגישה יחד עם הנהלת המינהל הקהילתי, נציגי התנועה ואגף מבני ציבור של העיריה, במטרה לאתר מקום פעילות זמני באחד ממבני הציבור בשכונה בעבור התנועה, עד שתסתיים הבניה של המועדון החדש. יש לציין כי פעילות תנועת הנוער במקום מתקיימת בחדרים בבית ספר סליסברג ובמועדון הנוער השכונתי. 

 

התמונה: באדיבות תנועת הנוער


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה