ירושלים מארחת את המכביה ה 19



ההכנות לקראת אירועי המכביה בעיצומן. בעיר נערכים לקבלת אלפי הספורטאים, האורחים והמבקרים שיגיעו לרגל פתיחת אירועי המכבייה ה-19, אשר יחלו בעוד שבוע. השבוע התקיים אירוע השקה חגיגי. להערכת העירייה האירוח המוגבר בעיר, יתרום יותר מ 30,000 שקל לקופת העיר

ירושלים נבחרה להיות העיר המרכזית שתארח את אירועי המכביה ה- 19. בעוד שבוע יתקיימו טקס פתיחת המכביה, ערבי גאלה, תחרויות רבות בניהם חצאי גמר וגמר משחקי הכדורגל והכדורסל, אירועי תרבות ועוד.

טקס הפתיחה של המכביה ה- 19 יתקיים ב – 18 ביולי באצטדיון טדי המחודש, במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ראש העירייה, ניר ברקת, וכ-  34,000 צופים.הטקס יכלול בין השאר את מצעד המשלחות, הדלקת לפיד המכביה, והופעות של אמנים רבים.

"המכביה בירושלים לא רק ממתגת את הבירה כעיר תיירות וספורט, אלא תורמת לכלכלת העיר ומניעה את כלכלתה ועוצמתה של ירושלים כמרכז תיירות ולכבוד לתושבי העיר ולי לחבק ולפגוש את אלפי הספורטאים היהודים המגיעים אלינו מ-72 מדינות שונות" אמרה סימי מור, מחזיקת תיק תיירות וקשרי חוץ בעיריית .

מופע הסיום של המכביה, יתקיים ב-30 ביולי באצטדיון טדי בירושלים, ויכלול מסיבת ענק בהשתתפות מיטב האמנים העכשוויים, וביניהם InfectedMushroom, הבלקן ביט בוקס, עופר ניסים, YTP, ריף כהן ו- Orphaned Land. 

ראש העירייה, ניר ברקת, ציין כי : "החיבור בין העיר ירושלים למכביה הוא טבעי ומבטא את הקשר העמוק בין העם היהודי לבירת העם היהודי ומבטא ציונות אמתית הבאה לידי ביטוי בבירת ישראל. ירושלים היא הלב והבית של המכביה. אנו רואים בכל משתתף במכביה שגריר של ירושלים ואנחנו נחשוף את אלפי המשתתפים לעושר התרבותי של העיר במגוון אירועים ופעילויות לאורך כל ימי התחרות."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה