תלמידי והורי בית ספר אפרתה תלפ"ז שבתו הבוקר והעבירו שיעור בדמוקרטיה מול משרד החינוך



תלמידי והורי בית ספר אפרתה תלפ"ז שבתו הבוקר (יום ג')במחאה על כך שטרם מונה מנהל חדש לבית הספר. כחלק מהשביתה העבירו ההורים שיעור בדמוקרטיה מול משרד החינוך בעיר.

תלמידי והורי בית ספר אפרתה תלפ"ז שבתו הבוקר (יום ג') במחאה על כך שטרם מונה מנהל חדש לבית הספר. למרות שלטענם התקבלה ההחלטה לבצע הפרדה בין בית ספר אפרתה תלפ"ז לבית הספר אפרתה בקעה ולמנות מנהל נוסף לבית ספר אפרתה תלפ"ז. כחלק מהשביתה העבירו ההורים שיעור בדמוקרטיה מול משרד החינוך בעיר.
נעמה סינגל, יו"ר ועד ההורים בבית הספר: "אנחנו ההורים מאוד פעילים בבית הספא וכרגע אנחנו עומדים מול מצב שבו לא נאמר לנו מה יקרה שנה הבאה, נאמר לנו שההחלטה החינוכית הנכונה היא שתהיה מנהלת משלנו לבית הספר ולא מנהל משותפת יחד עם בית ספר אפרתה בקעה. ובגלל החלטה לא חינוכית הוחלט למנוע מאתנו את זה וכרגע אנחנו עומדים בחוסר ידיעה מה יקרה בעוד חודשיים".

רחל עזריה (ירושלמים) "חייבים לשים סוף לחוסר הידיעה וחוסר הבהירות שההורים חווים מדי קיץ. הורים לא צריכים להפגין ולהיאבק כדי לקבל מנהל לבית הספר של ילדיהם. עם זאת, ההורים כאן נחושים ולא יוותרו למען חינוך ילדיהם, ואין ספק שיחד הם יצליחו להביא מנהל לבית הספר בשנה הקרובה."
 
מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי "העירייה רואה חשיבות גדולה בשלוחה של אפרתה שהוקמה כחלק מראיה אסטרטגית של רה"ע וראש מינהל חינוך אשר מטפלים בנושא אל  מול משרד החינוך ומקווים שבימים הקרובים ימצא על ידי המשרד פתרון הולם לניהול שלוחת אפרתה".
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה