מוות טרגי: בן 23 נפל במקלחת התמוטט ומת



יונתן קופרמן בן 23 חזר אמש מאימון שגרתי במכון הכושר, והחליק במקלחת. גם החייאה ארוכה של יותר משעה, לא צלחה, וצוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו

יונתן קופרמן  23  מת אמש (ב') לאחר שהתמוטט בזמן שהתקלח בביתו ברחוב ליכטנשטיין בעיר. על פי ממצאים ראשונים, עולה כי הצעיר נפל באמבטיה, נחבט בראשו ונפגע באורח קשה מאד. ממד"א נמסר כי אין לדעת בשלב זה האם לקה בליבו.

ישראל כהן, פרמדיק של מד"א, הגיע ראשון לזירה: "הצעיר חזר ממכון הכושר ונכנס להתקלח, אביו מצא אותו כשהוא מחרחר. אני גר בקרבת הדירה, לכן הגעתי במהירות רבה למקום , עשינו החייאה ארוכה מאד, שנמשכה יותר משעה, אך נאלצנו לקבוע את מותו". עוד הוסיף כהן כי הצעיר היה בריא, וכי אין לקשור בין הפעילות הגופנית לבין מותו של הצעיר "מדובר בבחור חזק, אחרי שירות צבאי, שביצע פעילות גופנית על בסיס קבוע. אין שום קשר בין הפעילות הגופנית למותו, מדובר בסדר אירועים כרונולוגי בלבד, זהו מקרה מוות טרגי ומפתיע".

יונתן קופרמן הוא הבן היחיד של נעמי ודודו קופרמן  (" דודו ראש העיר") דודו הוא חבר ותיק בצוות תוכנית "הפרלמנט הירושלמי "שמשודרת בכל יום שישי בבוקר ברדיו ירושלים .משפחת רדיו ירושלים משתתפת בצער המשפחה ושולחת תנחומים. ההלוויה תצא בשעה 17:45 (יום ג') מבית ההספד קהילת ירושלים בגבעת שאול.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה