נפתחה וועידת ירושלים הבינלאומית לתיירות



הבוקר (ג') נפתחה ועידת ירושלים הבינלאומית השנייה לתיירות, במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה בירושלים. איש העסקים , שלדון אדלסון קבל משר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, את פרס ועידת ירושלים הבינלאומית לתיירות על חדשנות ומצוינות בתיירות הגלובלית

בין משתתפי הועידה הבוקר נמנים , ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ד"ר עוזי לנדאו, שר התיירות, שר התעשייה המסחר והתעסוקה ,נפתלי בנט , וניר ברקת, ראש העירייה. 

היזם היהודי-אמריקאי שלדון אלדסון קיבל את פרס ועידת ירושלים הבינלאומית לתיירות על חדשנות ומצוינות בתיירות הגלובלית. הפרס הוענק לו במעמד חגיגי על ידי שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו וחניכי פרוייקט "תגלית", אדלסון קיבל את הפרס עבור תרומה חדשנית וחסרת תקדים לענף התיירות העולמי. אדלסון, יו"ר חברת לאס וגאס סנדס, ובעל עסקים רבין בתחום התיירות בהם פרויקטים בלאס וגאס, במקאו, בסינגפור, בפנסילבניה ועוד. כמו, כן בבעלתו של אדלסון העיתון היומי "ישראל היום", המחולק בכל רחבי הארץ, ומחשב לאחד מהעיתונים הנקראים ביותר במדינה.

ראש העירייה, ניר ברקת חשף בנאומו הבוקר, נתונים שנאספו על תחום התיירות בעיר, מהם עולה כי  ירושלים מובילה באירוח תיירים בארץ. 80% מהתיירים המגיעים לארץ מבקרים בירושלים. בקיץ האחרון ירושלים עקפה את תל אביב וחיפה במספר הלינות של תיירים ישראלים בעיר. פדיון בתי המלון בעיר בשנת 2012 הגיע לתוצאה מרשימה של 1.1 מיליארד ₪.

בנוסף, לפני מספר חודשים אישרה העירייה את תכנית רובע העסקים החדש בכניסה לירושלים, שצפוי להפוך בשנים הקרובות למרכז עסקים, תיירות ותרבות. התכנית החדשה כוללת בנייתם של 12 גורדי שחקים אשר יוסיפו שטח של כמיליון מ"ר לעסקים משרדים ומסחר ויוסיפו 50,000 מקומות תעסוקה חדשים לעיר.

ברקת ציין כי "ירושלים היא העיר המיוחדת ביותר בעולם. כשאני מבקר בעולם אני רואה את הרצון של האנשים להגיע ולבקר בירושלים. בשנים האחרונות הקצנו משאבים רבים לפיתוח התיירות בעיר, פיתוח ותכנון תשתיות תיירות וקידום תיירות לירושלים בארץ ובעולם ואני שמח שיש תוצאות חיוביות והתיירות לעיר נמצאת במגמת עלייה רציפה".

 

 

צילום: פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה