ותיקי מכבי תל אביב ניצחו את נבחרת גוש עציון במשחק ראווה חגיגי למען ילדי שלוה



סטריטבול גוש עציון השלישי ננעל ביום חמישי האחרון במשחק ראווה חגיגי וססגוני למען ילדי שלוה,ילדים בעלי צרכים מיוחדים. דורון ג'מצי : "המנצחים הגדולים של המשחק הם ללא ספק ילדי שלוה".

סטריטבול גוש עציון, המופק על ידי המנהל הקהילתי של גוש עציון זו השנה השלישית  ברציפות, קצר השנה הצלחה רבה עם למעלה מ- 150 קבוצות ,מאות ילדים ובני נוער שהגיעו לקחת חלק פעיל בטורניר הכדורסל ומשפחות רבות שהגיעו לצפות במשחקים השונים משעות הבוקר .

את המשחק המרכזי של הסטריטבול, בחר השנה המינהל הקהילתי של גוש עציון להקדיש למען ילדי שלוה. בשעות הערב מילאו תושבי גוש עציון את אולם הספורט עד אפס מקום בכדי לחזות במשחק מרתק בין וותיקי מכבי תל אביב לנבחרת הכדורסל של גוש עציון שחוזקה על ידי ראש מועצת גוש עצין דוידי פרל.עוד לפני המשחק נערך טקס מרגש שבו עלו ותיקי מכבי תל אביב לפרקט מלווים בילדי שלוה והעניקו להם כדורי סל חתומים למזכרת .המשחק היה צמוד לכל אורכו עם יתרון למכבי תל אביב  שנהנו מיום קליעות משובח של דני גוט שהיה המצטיין בשורות הצהובים ומיכולת גבוהה של אסף דותן ואלון בן זקן.

בשליש האחרון של המשחק (חולק לשלושה שלישים בני 12 דקות כל אחד) צימקו שחקני גוש עציון את התוצאה אולם מספר קליעות חשובות של דורון ג'מצי במאני טיים הבטיחו את הניצחון של הצהובים ובסיום 59:66 למכבי תל אביב.

לאחר המשחק יצאו שחקני שתי הקבוצות לארוחת ערב משותפת במסעדת "היקב" שבגוש עציון .

דוידי פרל, ראש מועצת גוש עציון: "כל משחק מהווה דגם מוקטן של החיים: מאבקים בין קבוצות במסגרת כללים ברורים, ניצחונות, הפסדים. לעיתים דרך המשחק אתה מגלה דברים לא נעימים על החיים: שהם רוויי מלחמות, מאבקי שליטה, מלחמות אגו. אבל לעיתים, המשחק מהווה תמונת מראה של הצדדים היפים בחיים: שיתוף פעולה, מסירות למען הכלל, יוזמה, עקשנות ונחישות. אליפות הסטריטבול השלישית שלגוש עציון מראה לנו את הטוב הטמון בבני האדם, כאשר המשחק המרכזי הוקדש למען ארגון "שלוה", המעניק חיים ואור לילדים בעלי צרכים מיוחדים.אין לי ספק שמסורת אליפות הסטריטבול בגוש עציון תימשך ותהפוך לאירוע ספורט ארצי מרכזי, המושך אליו ספורטאים מכל רחבי ישראל".

דורון גמצי, סיכם את משחק הראווה :" היה ערב מרגש מכל הבחינות. זו השנה השלישית  שקבוצת הותיקים של מכבי רלף קליין תל אביב מגיעה לשחק בגוש עציון ואנו שמחים על כך בטח ובטח שמדובר במשחק למען מטרה חשובה כל כך. העשייה למען הקהילה עומדת תמיד לנגד עינינו ואני שמח שתרמנו את חלקנו למען שלוה.אני שמח שניצחנו,אבל המנצחים הגדולים של המשחק הזה  הם ללא ספק ילדי שלוה".

בני לוי,מנכ"ל המינהל הקהילתי גוש עציון ,שהפיק את  האירוע, סיכם: "טורניר הסטריטבול השנה המשיך להיות חווית כדורסל בלתי נשכחת. שמחנו לראות כמות כה גדולה של בני נוער ומבוגרים כאחד, שהגיעו  במטרה להינות מחגיגית ספורטיבית של ממש.המשחק החגיגי למען ילדי שלוה,היווה את רגע השיא של האירוע וכולנו כבר מחכים לסטריטבול הרביעי של גוש עציון  בשנה הבאה".

צילום: גרשון אלינסון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה