אביגדור קפלן מונה למנכ"ל המרכז הרפואי הדסה



קפלן צפוי להיכנס לתפקידו במהלך השבועות הקרובים. מועצת המנהלים של הדסה בראשותה של אסתר דומיניסיני אישרה את המינוי . קפלן שימש בתפקידי ניהול בכירים במשק, בהם מנכ"ל ויו"ר כלל ביטוח וקופת חולים כללית. הוא בוגר האוניברסיטה העברית בכלכלה וסטטיסטיקה ובעל תואר שני במנהל עסקים, וכן בעל תואר שני בהנדסת תעשייה וניהול מן הטכניון

בחודשים האחרונים ועדת האיתור שמינתה מועצת המנהלים של הדסה, ראיינה עשרות מועמדים, אתמול התקבלה ההחלטה הסופית. מינויו של קפלן, קיבל את תמיכת כל חברי מועצת המנהלים של הדסה, ובהם רופאים בכירים וכן את תמיכת ההנהגה הלאומית של ארגון נשות הדסה באמריקה בראשות הנשיאה מארסי נתן. כמנכ"ל הדסה, יוביל קפלן את תהליך ההבראה שהדסה החלה בו לאחרונה יחד עם חברת הייעוץ PWC – קסלמן את קסלמן, ליציאה מן המשבר הפינאנסי בו היא נתונה.

לצידו של קפלן יתמנה מנהל רפואי  שיהיה אחראי על הפעילות הרפואית של הדסה יחד עם מנהלי שני בתי החולים של הדסה בירושלים.

יו"ר מועצת המנהלים, אסתר דומיניסני, ברכה על המינוי: "אביגדור קפלן נמנה על צמרת המנהלים במשק הישראלי, והוא בעל יכולת מוכחת לניהול גוף גדול ומורכב המצוי במשבר כספי כמו הדסה, תוך שימור יכולותיה הייחודיות", אומרת יו"ר מועצת המנהלים של הדסה אסתר דומיניסיני. "אני מאמינה שהשילוב של יכולות הניהול של אביגדור קפלן עם היכולות המיוחדות של הרופאים, האחיות ועובדי המנהל והמשק של הדסה יוליכו את הארגון המפואר הזה לקראת יציבות והמשך התפתחות". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה