מד"א מאבטחים את עשרות אלפי המתפללים בהילולת שמואל הנביא



עשרות אלפים פוקדים את קברו של שמואל הנביא בירושלים בימים הקרובים, את הרבבות מאבטחים פאראמדיקים וחובשים של מד"א באמצעות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, אופנועים וצוותי עזרה ראשונה רגליים בשטח, מד"א ערך תרגול משותף עם משטרת ישראל על מנת להיערך לאבטחת הרבבות

רבבות צפויים לפקוד את קברו של שמואל הנביא בימים הקרובים. ציונו של שמואל הנביא מהווה אבן שואבת בימות השנה כולה ובפרט ביום ההילולא אז פוקדים רבים את קברו.

את עשרות אלפי המתפללים שמגיעים למתחם קבר שמואל הנביא הסמוך לשכונת רמות בירושלים, מאבטחים כוחות מגן דוד אדום שפרוסים בכל המתחם על מנת להבטיח את שלומם של עשרות אלפי המתפללים.  מגן דוד אדום בשיתוף משטרת ישראל קיימו סיור ממושך במתחם וערכו תרגול משותף על מנת להיערך לאבטחת המתפללים.כבכל שנה שיגר מד"א אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועים לצד פאראמדיקים וחובשים, עובדים ומתנדבים שפרוסים לאורך מתחם הקבר וערוכים עם מיטב הציוד להעניק טיפול רפואי מהיר לכל מי שיזדקק לו.


צוותי מד"א שוהים במתחם מאתמול (7.5) בשעות הצהריים ועד ליום חמישי (9.5) עם עזיבת אחרוני המתפללים את המתחם. 

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "בימים אלו אנו ערוכים במגן דוד אדום לאבטח את שלומם של עשרות אלפי המתפללים בציון שמואל הנביא למרגלות ירושלים. כוחות מד"א פרוסים במתחם עם מיטב הציוד הרפואי וערוכים להעניק סיוע רפואי בכל רגע נתון. הכוחות יישארו במקום עד לסיום ההילולא". 
 
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה