חשד: תושב העיר ארגן טיול לאילת עבור 270 שוהים בלתי חוקיים שהסתננו בחסותו לשטח ישראל



ביום חמישי האחרון נעצרו עאמר תותנגי וטלל תמימי, תושבי ירושלים ויהודה ושומרון, בחשד כי ארגנו טיול עבור תושבי השטחים ולא תיאמו זאת עם אף גורם בטחוני. לדברי השופט ברינגר: באותה דרך הצליחו להכניס 270 איש תמימים לכאורה, אפשר להכניס גם אחרים קצת פחות תמימים ומי יודע מה יכול לקרות"

ביום שישי האריך בית משפט השלום מעצרם של שני חשודים, בהם תושב ירושלים, ותושב יהודה ושומרון, שהבריחו, על פי החשד, 270 תושבי שטחים לטיול בעיר אילת.

מדובר בפרשיה בה נתפסו בליל חמישי 270 תושבי שטחים, אשר שוהים בעיר אילת ללא אישור שהיה, לאחר שיצאו לטיול מאורגן, ללא אישורים נדרשים. מחומר החקירה שהוגש לשופט ליאור ברינגר,  עולה תמונה בשלבים ראשונים של חקירה ששני  החשודים הללו ארגנו את הטיול של אותם 270 שוהים בלתי חוקיים. מדברי השופט עולה כי ככל הנראה מארגנים נוספים של הטיול פעלו  בתום לב, מאחר שרומו לחשוב שמדובר בטיול חוקי.

מעצרם של עאמר תותנגי, תושב ירושלים, וטלל תמימי תושב יהודה ושומרון הוארך בארבעה ימים, מחר יובאו  לדיון נוסף בפני שופט.

לדברי השופט ברינגר "כפי  שנראה אכן שני החשודים ארגנו הסעה של 270 איש באופן בלתי חוקי לתוך ישראל,  וכפי שעולה מתיק החקירה יתכן שבכל הדרך שעשו מהיכן שיצאו ועד שהגיעו לעיר אילת, הצטברו מספר כישלונות ביטחוניים אשר גם אותם מן הראוי לבדוק. עבירות אלה, בנסיבות שנעברו, נראות לי חמורות ביותר, שכן יתכן שאותם  270 איש אמנם  תיירים תמי לב, אולם באותה דרך הצליחו להכניס 270  איש תמימים לכאורה, אפשר  להכניס גם אחרים קצת פחות תמימים ומי יודע מה יכול לקרות".

 

 

צילום:פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה