נחנך מחלף על שם בנציון נתניהו



ראש הממשלה חנך הבוקר (א') את כביש 20, מחלף שיחבר בין צפון ירושלים, פסגת זאב ובית חנינא לבין כביש 443. נתניהו: "האחריות הגדולה שיש לנו היא להבטיח את בטחונה של המדינה ולבצר עתידה"

בטקס פתיחת המחלף על שם בנציון נתניהו, השתתפו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר התחבורה ישראל כץ, וראש העירייה, ניר ברקת. עבור כל הנואמים הייתה זו הזדמנות להתייחס לפועלו ותרומתו של ההיסטוריון בנציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה, שהלך לעולמו באפריל אשתקד.
בנימין נתניהו דיבר על הקשר שלו עם אביו, ועל חזונו הציוני "המדינה היא פיקדון הדורות של יהודים שחלמו, פיללו, לחמו והקריבו בכדי שנחזור אל ארצנו ונחדש את קוממיות מן, האחריות הגדולה שיש לנו היא להבטיח את בטחונה של המדינה ולבצר עתידה"

ראש העירייה ניר ברקת, ברך על התפתחותה של העיר, ודיבר על החשיבות שברציפות שלטונית בכדי למנף ולהוציא לפועל פרויקטים שונים: "זה לא טריוויאלי שיש לנו רציפות כל כך ארוכה, יש לנו שר יציב וראש ממשלה יציב שאפשר לתכנן איתם הליך רב שנתי. הדבר הזה ללא ספק מוסיף הרבה מאד לעצם המימוש בשטח".

שר התחבורה, ישראל כץ, ציין כי כביש 20, מצטרף לסדרת פרויקטים נוספים בתחום התחבורה שנמצאים כעת בשלבי פיתוח מתקדמים, בהם הרכבת המהירה בין תל אביב לירושלים, ועבודות תשתית באיזור שער הגיא לתיקון ושיפור הבטיחות בכביש זה.
כביש 20 , המסומן בסימון הארצי כביש 4197 , לשעבר דרך חיזמא, הכביש מיועד למנוע עומסי תנועה בצומת הגבעה הצרפתית, ששימשה דרך גישה כמעט בלעדית לשכונות פסגת זאב ונווה יעקב.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה