מעצרם של זאב ואולגה גורליק, החשודים ברצח איריס גורליק וסילייב הוארך בעשרה ימים



זאב גורליק,גרושה של איריס גורליק וסילייב, הודה אמש בביצוע הרצח. על פי החשד אישתו הנוכחית, אולגה גורליק, מעורבת גם היא במעשים. מעצרם של בני הזוג החשודים במעשה, הוארך הבוקר (ד') בעשרה ימים

אמש הודה גרושה של וסילייב בביצוע הרצח, הבוקר (ד') הוארך מעצרו בעשרה ימים. כמו כן, הוארך גם מעצרה של אישתו הנוכחית, המעורבת על פי החשד,  בביצוע הרצח. 

גרושה של המנוחה איריס גורליק וסילייב, הודה אמש בחקירתו שביצע את הרצח. גופתה של וסילייב נמצאה אתמול לפנות בוקר, בחדר המקלחת בבית הרוצח, כשעליה סימני אלימות קשים.
וסילייב, בת 39 בהירצחה, הייתה עובדת משרד החינוך. אימה של המנוחה העידה כי היה קשר טוב בין ביתה והגרוש שלה. שני הילדים המשותפים שלהם, היו בחזקת הגרוש, ווסילייב גידלה עם בעלה הנוכחי ילד משותף.

במהלך הלילה הודיעה בעלה של וסילייב כי היא נעדרת מהשעה 19:00, המשטרה פתחה בסריקות  והגיעה לדירת הגרוש. בתחילה נתקלו בדלת נעולה. מאוחר יותר הבחינו בו השוטרים כשהוא יוצא עם אישתו הנוכחית והילדים מהבית. אז מצאו את גופתה של איריס בחדר המקלחת, כשהיא מבותרת.

שוטרים ועובדי עירייה , ערכו סריקות במשאיות ובפחי זבל, על מנת למצוא חלקי גופות.

כזכור, גופת של גורליק-וסילייב נמצאה הבוקר בדירת גרושה שברחוב אבא אחימאיר בנווה יעקב ,על הגופה נמצאו סימני אלימות קשים. המשטרה בשיתוף עם עובדי עירייה, החלה לסרוק משאיות זבל בחיפוש אחר חלקי הגופה.

 
בעלה לשעבר של האישה, בן 42, נעצר לחקירה, לאחר שלפנות בוקר הגיש בעלה הנוכחי של המנוחה תלונה על העדרה. בסריקות של  המשטרה אותרה גופתה במקלחת בית הגרוש. אישתו הנוכחית של הגרוש, שהתה בדירה באותה עת, ונעצרה גם היא לחקירה
המנוחה הותירה אחריה שני ילדים, שהיו בחזקת הגרוש. לאחר מעצרם של בני הזוג, להם שני ילדים נוספים, הועברו הילדים לשירותי הרווחה.
מיכאל מיכאלי, יושב ראש המנהל הקהילתי של שכונת נווה יעקב אמר: "מצער מאד לשמוע על האירוע שהתרחש בשכונה. בשנים האחרונותת המינהל הקהילתי בשיתוף עיריית ירושלים והמשטרה, עושים את כל המאמצים הנדרשים על מנת למגר תופעות אלימות בשכונה. דבר שמצמצם בשבעים אחוז את מקרי האלימות".



צילום:פלאש90, אילוסטרציה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה