בפרקליטות טוענים:"בהגנה של מעוז מנסים להפיח רוח חיים בטענות ישנות, משומשות וחבוטות"



פרקליטות מחוז ירושלים טוענת כי העובדה שניר מעוז שירת בעבר ביחידת העיקוב שלח המשטרה הייתה ידועה להגנה ואינה בגדר נתון חדש, כפי שטענו פרקליטיו של מעוז, דוד ברהום וארז בר-צבי. טענה זו, הביאה לעיכוב נוסף של מתן גזר דינו של דניאל מעוז

הפרקליטות הודיעה היום (ג') כי העובדה שניר מעוז, אחיו התאום של דניאל, עבד ביחידה משטרתית שחקרה את פרשת רצח בני הזוג מעוז, לא הייתה נסתרת מעיני ההגנה, כפי שטענו לפני שבוע עורכי הדין של דניאל מעוז, והביאו לדחיית הכרעת הדין. 

הפרקליטות  אף סיפקה ציטוטים של עורך הדין עטרי, ששימש סנגורו של מעוז, בהם הוא מציין בשלב החקירה את העובדה שניר מעוז, עובד ביחידת העיקוב של המשטרה. לדבריו " הנושא וכל הפעילות של יחידת העיקוב, יש בה חשיבות מיוחדת לתיק זה, כיוון שאחיו של המבקש, ניר מעוז, היה חלק מהיחידה הזו".

הפרקליטות  מבקשת היום להזכיר כי העד ניר מעוז נחקר ארוכות, גם אודות שירותו בעבר במשטרת ישראל. לטענתם " המהלך האחרון של ההגנה אינו מחדש דבר. מדובר בניסיון חסר תוחלת ליצור יש מאין ולהפיח רוח חיים בטענות ישנות, "משומשות" וחבוטות". עוד דורשים בפרקליטות להימנע מדחיית נוספות של מתן גזר הדין.

 

 

צילום:פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה