חברי משלחת של הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) שיפצו ביחד עם תלמידי ביה"ס מנשה אלישר את מקלט בית הספר



משלחת מיוחדת בת 200 חברים מטעם הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA), שהתה השבוע בירושלים לכבוד יום העצמאות ה-65 של ישראל, במסגרת הביקור הם שיפצו את מקלט ביה"ס מנשה אלישיב בקריית יובל.

המשלחת התמקדה במציאת דרכים בהן היא יכולה לסייע לאיכות החיים של תושבי ישראל, החל מתרומות לנוער במצוקה, דרך ניהול מעונות לניצולי שואה וכלה בסיוע לעולים חדשים ומשפחות הנמצאות מתחת לקו העוני. את המשלחת הובילו מנהיגי הפדרציה היהודית של ניו יורק, אליסה ודן דוקטורוף, קארול וג'רי לוין, מרשיה ריקליס ומיכאל קסלר, סוזן וג'פרי סטרן ואליזבת' ומיכאל וורט.
כחלק מתכנית הביקור, חברי משלחת ביקרו בחמישי האחרון, 18 באפריל, בבית הספר היסודי מנשה אלישר בשכונת רמת שרת בירושלים, וביחד עם תלמידי המקום לקחו חלק בפעולות השיפוץ של מקלט בית הספר.

"זו הייתה זכות נהדרת עבורנו לקחת חלק בפרוייקט הזה ביחד עם תלמידי בית הספר כדי ליצור עבורם מרחב מוגן נעים ובטוח יותר", מסרה איימי ברסמן, חברת הנהלה של הפדרציה היהודית של ניו יורק (המופיעה בתמונה 3). "כולי תקווה שהם לא יצטרכו להשתמש במקלט הזה לעולם".

במשך למעלה מ-90 שנים, הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) הנה גורם מרכזי בתכנון ובפילנתרופיה קהילתיים בקרב הקהילה היהודית של ניו יורק. באמצעות הפדרציה, כ-60,000 תורמים מחליטים להעניק ממיטב משאביהם כדי לעזור לאנשים במצוקה, לעורר את התשוקה לחיים וללימוד יהודיים, ולחזק את הקהילות היהודיות ברחבי העולם. הפדרציה תומכת בכמעט 100 ארגונים ומוסדות בניו יורק, בישראל וב-70 מדינות ברחבי העולם ומשפיעה על חייהם של 4.5 מיליון יהודים מדי שנה.

 

צילום: אמנון גוטמן, באדיבות הפדרציה היהודית של ניו יורק.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה