נחנכו המשרדים החדשים של ארגון ההורים העירוני



אירוע השקת משרדי ארגון ההורים העירוני, כלל לא מעט ברכות להמשך פעילות פורייה, ותכניות גדולות לשנה הקרובה, בהם הפעלת קו חם עם מענה טלפוני זמין ונגיש להורים, וכן מרכז ייעוץ וסיוע להורי ילדים בחינוך המיוחד. ברקת:"אני מאמין גדול בכוח שיש להורים להשפיע"

הושקו המשרדים החדשים של ארגון ההורים למערכת החינוך בירושלים, בסוף השבוע האחרון, במעמד ראש העירייה, ניר ברקת, מנהל מינהל החינוך, משה (קינלי) טור-פז, יו"ר ארגון ההורים למערכת החינוך בירושלים, פז כהן וחברי הנהלת הארגון. במעמד החניכה נקבעה מזוזה וסוכמה שנת עבודה פורייה של ארגון ההורים, בשיתוף פעולה עם העירייה.

יו"ר ארגון ההורים, פז כהן, הציג את פעילות הארגון בשנה החולפת ובראשם הפעלת הקו החם להורים בירושלים עם מענה טלפוני זמין ונגיש להורים וסיוע בפתרון בעיות פרטניות מול מינהל החינוך. בנוסף פועל הארגון לחיזוק הקשר עם החינוך במזרח ירושלים והחינוך החרדי בעיר.

בעקבות המלצות וועדת טרכטנברג לחינוך חובה חינם מגיל 3, 98% מהזרמים הממלכתי והממלכתי דתי נקלטו השנה במסגרת עירונית. בתוך כך, הוקם לראשונה, מאז נוסד ארגון ההורים בירושלים, ועד הורים מרכזי המייצג את גני הילדים בעיר בראשותה של תחיה שינפלד. בנוסף, עם כניסת הצהרונים הציבוריים והמסובסדים (ציל"ה) לעיר, מתקיים שיתוף פעולה מלא וישיר בין ארגון ההורים ומינהל החינוך בניסיון לשפר את מצב הצהרונים בעיר ולהפיק לקחים לקראת השנה הבאה.

מבין האתגרים העומדים לפתחו של ארגון ההורים לשנה הקרובה הוא הקמת מרכז ייעוץ והכוונה, להורים בחינוך המיוחד. המרכז, פרי יוזמתם של שלמה קרפ ואפרת בצלצל, מנהלי תחום החינוך המיוחד בארגון ההורים, צפוי להיות הכתובת לכל עניין ודבר להורים שילדיהם שייכים לחינוך המיוחד, מיום הפניה לוועדת ההשמה ועד תום לימודיהם. 

לדברי ברקת:" "כמי שהתחיל את פעילותו הציבורית דרך וועד ההורים של ביתי, אני מאמין גדול בצורך בשיתוף הורים במערכת החינוך ובכוח שיש להורים להשפיע. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה לקידום מערכת החינוך בעיר מתוך תחושת שליחות ומחויבות לעיר ירושלים".

צילום: אילוסטרציה פלאש 90. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה