קק"ל נערכת לקליטת יותר ממיליון חוגגים בפארקים וביערות ביום העצמאות



היערות והחניונים בכל הארץ נערכו בימים האחרונים לקראת קליטת למעלה יותר לאתרי קק"ל בחג. מקק"ל נמסר כי בכוונתם לחלק 2 מיליון שקיות למבקרים כדי שישאירו את האתרים נקיים

ביום העצמאות, יום בו נרשמת בכל שנה כמות שיא במספר המבקרים המגיעים ליערות, לחניונים ולפארקים של קק"ל בכל רחבי הארץ, נערכים בקק"ל לקליטת החוגגים. יערני קק"ל יסיירו ביערות ויחלקו למבקרים שקיות אשפה ובמידת הצורך יסבירו על כללי הבטיחות באש. הציבור מתבקש לאסוף את שקיות האשפה ולקחת אותם עמו חזרה או לרכז אותם במקומות המיועדים לכך.

"בשנה שעברה הגיעו ליערות, לפארקים ולחניונים של קק"ל יותר ממיליון מבקרים והשנה אנו מצפים על פי הנוכחות המוגברת בחגים האחרונים למיליון ו 300 אלף מבקרים", אמר יו"ר קק"ל אפי שטנצלר.

עוד נמסר מקק"ל כי הם מבקשים מאד להקפיד על כללי בטיחות האש. מחשש לשריפות יער, אין להדליק אש, בשום מקרה ביער, אלא רק במקום מוסדר המיועד לכך. בחניוני קק"ל מוצבים מתקני מנגל במקומות המיועדים לכך. מידי שנה מכלות שריפות והצתות שטחי יער ירוקים שהושקע בהם עמל רב. כדי למנוע נזקי שריפות קק"ל זקוקה לעזרת הציבור: יש להקפיד על הדלקת מנגלים במקומות המיועדים לכך בלבד, ולבדוק את כיוון הרוח ועוצמתה כדי שלא יעופו גיצים אל עצי היער. אין לעזוב גחלים לוחשות אלא לאחר וידוי כל הגחלים כובו ע"י מים וכוסו בעפר.

 

צילום:פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה