נפטר הרב יעקב יוסף



עשרות אלפים ליוו את הרב יעקב יוסף בדרכו האחרונה,בהם אביו, הרב עובדיה יוסף, הרב הראשי, שלמה עמאר, ורבנים חשובים נוספים. הרב היה בן 66 במותו, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן

הרב יעקב יוסף , היה בן 66 במותו, הוא נפטר היום (ו') בבית החולים הדסה עין כרם, לאחר מאבק  ממושך במחלת הסרטן. בימים האחרונים הוחמר מצבו והוא אושפז אמש במצב קשה. ברגעיו האחרונים, הגיעו מאות תומכיו וקראו סמוך למיטתו פרקי תהילים.

על פי הערכת הכוחות, השתתפו בלוויה כשמונים אלף איש, שיצאו מבית הכנסת בורוכוב בשכונת הבוכרים בעיר, והתקדמו לכיוון הר המנוחות

בצוואת הרב כתב שאין לערב את שלטונות המדינה ובתי המשפט בפרשות האפליה העדתית בחינוך החרדי. הרב יוסף עצמו הביא למאסרם של הורים מבית הספר בית יעקב בעמנואל, עוד בצוואתו כתב כי יש למנוע מבנות לעשות שירות לאומי.

הרב יעקב יוסף שימש חבר כנסת מטעם ש"ס בכנסת ה-11,  אך עזב בעקבות חילוקי דעות עמוקים עם אנשי המפלגה, שמנהיגה הרוחני הוא לא אחר מאביו, הרב עובדיה יוסף. הקשר בין השניים, היה ידוע כבעייתי, וידע עליות ומורדות.  לאחר פרישתו מש"ס, הפך יעקב יוסף למזוהה עם מפלגת הימין "האיחוד הלאומי". 

עוד נודע הרב יוסף בשל כתיבתו בספר השנוי במחלוקת "תורת המלך" בו נכתבו הלכות המתירות הריגת גויים, ונחשב לספר מסית בגינו נחקרו מספר רבנים במשטרה, בהם הרב המנוח יעקב יוסף, אשר שוחרר ולא הואשם בהסתה.

 

צילום:פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה