חוקרי מפלג ההונאה עצרו אישה החשודה כי התחזתה למטפלת



חוקרי מפלג ההונאה עצרו את שרונה שמעוני פרינס, החשודה כי במשך השנה האחרונה טיפלה ללא אישור וסמכות תוך התחזות למטפלת בעשרות מטופלים בשכונת נווה שאנן טיפולים במחלת הסוכרת ובמחלות נוספות

חוקרי מפלג ההונאה עצרו את שרונה שמעוני פרינס,תושבת העיר, החשודה כי במהלך השנה האחרונה טיפלה ללא אישור וסמכות -תוך התחזות למטפלת-  בעשרות מטופלים, בדירה ששכרה בשכונת נווה שאנן, טיפולים הומאופתיים במחלת הסוכרת. מעצרה הוארך עד ליום ראשון והתיק יועבר לפרקליטות בהמלצה להעמידה לדין.
החקירה החלה בעקבות תלונה של לקוחה שחשדה כי היא איננה רופאה . חוקרי מפלג ההונאה שבדקו את החשדות ערכו בדיקה סמויה והתברר כי החשודה ריצתה בעבר תשעה חודשי מאסר בכלא בעבירות דומות.  לאחר בדיקה מול משרד הבריאות הוברר כי אין לחשודה כל הסמכה כמטפלת או כמורשת טיפול. בחיפוש שנערך בבית החשודה יחד עם אנשי משרד הבריאות, נמצאו תרופות האמורות להיות הומאופתיות וכן חומר גלם להרכבת תרופות הומאופתיות. מבדיקת משרד הבריאות עולה כי, כל החומרים שנמצאו אינם מאושרים ועל פי הגדרות משרד הבריאות הינם "מסוכנים".

במשטרה מציינים כי בבדיקה עם עשרות לקוחות נוספים עולה כי, לקוחות אילו הפסיקו את הטיפולים הקונבנציונאליים כנגד מחלת הסוכרת . כמו כן עולה מהחקירה כי החשודה העניקה טיפולים הומאופתיים ללא הועיל נגד התקרחות ובעיות בריאותיות נוספות.עוד עולה מהחקירה כי החשודה התחזתה למטפלת בזהויות שונות לאחר שגנבה לכאורה את ת.ז. של הלקוחות והשתמשה בזהותן ,על פי החשד, לצורך עשיית רווחים וגניבת כספים מחשבונות הבנק שלהן. כאמור מעצרה של החשודה הוארך עד לתחילת שבוע הבא. המשטרה תמליץ לפרקליטות להעמידה  לדין באשמת זיוף והתחזות בנסיבות מחמירות, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בנסיבות מחמירות ושימוש אסור בחומרים מסוכנים.

 צילום: אילוסטרציה flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה