אחרי החג: אלפי מטיילים מילאו את הפארקים במהלך חול המועד. חגיגות המימונה ממשיכות כעת בגן סאקר



אלפים מילאו את אתרי קק"ל בהרי ירושלים: אתר הסטף, יער עמינדב, חניוני נס הרים, פארק בגין, בר גיורא, פארק עדולם ופארק עצמאות ארה"ב. כעת מאות ממשיכים לבלות, וחוגגים את המימונה בגן סאקר. בשל מזג האוויר השרבי, הציבור מבקש להקפיד על כללי בטיחות בהדלקת אש

חג הפסח האביבי והנעים ברוב חלקי הארץ, הוציא מאות אלפי בני אדם לחיק הטבע לנצל את הימים האחרונים של חג הפסח בטיולים, רכיבה על אופניים, בשבילים שהקימה קק"ל בשנים האחרונות בכל רחבי הארץ, ולפיקניקים משפחתיים. בכך מגיע מספר המטיילים הסופי באתרי קק"ל שהכניסה אליהם בחינם בכל חג הפסח ליותר מ-2 מליון מבקרים.

לדברי אפי שטנצלר יו"ר קק"ל: "לא זכור לנו חג פסח כה שמח ופעיל, כמו חג הפסח האחרון בו היינו עדים לעליה של כ 10- 15אחוז במספר המבקרים. נראה כי רבים מהישראלים בחרו במקום לטוס לחו"ל, או לבלות בבתי מלון, לנצל את אתרי הטבע של קק"ל שהכניסה אליהם היא חינם".

אנשי קק"ל אספו במהלך כל חג הפסח כ-750 טון אשפה שהשאירו המטיילים ביערות ובחניונים בכל רחבי הארץ.

היום, חג המימונה, צופים בקק"ל הגעתם של מאות אלפי נופשים שיגיעו לחגוג ביערות וחניוני קק"ל.בירושלים מתקיימות החגיגות בגן סאקר, החל משעות הבוקר.

בקק"ל מבקשים  מציבור המטיילים להקפיד מאד בשל מזג האוויר השרבי, על כללי בטיחות ושימוש באש. יש להדליק אש רק במקומות המותרים ולהקפיד על כיבוי הגחלים עד תום בסיום השימוש. בנוסף, לשמור על הניקיון, ולאסוף בסיום היום את האשפה ולשפוך אותה בפחי האשפה הגדולים בכניסה לכל יער.

 

 

צילום:פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה