אישום: בן 81 רצח את אישתו בשלושה סכינים ופטיש מטבח. הסיבה: היא לא דאגה לצרכיו



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יצחק בן שטרית, בן 81 מירושלים, בגין רצח אשתו, מזל בת ה-79

כתב האישום מתאר הידרדרות ביחסים בין בני הזוג במהלך החודשים האחרונים, בהם החל יצחק, להאשים את זוגתו כי היא אינה דואגת לצרכיו, מזלזלת בו ומעלימה ממנו כספים. 

בלילה הרצח, בתחילת חודש מרס, התגלע ריב בין המנוחה לנאשם בדירתם. במהלך הריב תקף הנאשם את המנוחה ודקר אותה פעמים רבות בכל גופה, בכוונה להמיתה, תוך שהוא עושה שימוש בשלושה סכינים. בנוסף, תקף הנאשם את המנוחה באמצעות פטיש מטבח. 

לאחר שדקר את המנוחה, התקשר הנאשם למוקד "אנוש" ואמר למוקדנית כי התרחש רצח, וכי "מישהו הרג אותנו". בתגובה לשאלת המוקדנית מיהו הרוצח, טען הנאשם כי הוא אינו יודע מי זה. בנוסף, אמר למוקדנית כי המנוחה אינה מגיבה וביקש סיוע רפואי. בשלב זה, נותקה השיחה והנאשם לא יצר שוב קשר עם המוקד. 

לאחר שלוש שעות וחצי, התקשר הנאשם למוקד בשנית. הנאשם גנח ונאנק ולשאלת המוקדנית, היכן המנוחה, ענה "הרגו אותה" וטען כי "מישהו שחט אותנו". בנוסף מסר כי הוא אינו יכול לקום וכי הדירה מלאה בדם. בשלב זה הזעיקה המוקדנית סיוע רפואי לדירה. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה