לפני פסח: הלנת שכר לעובדי מנהל קהילתי לב העיר



במנהל הקהילתי 'לב העיר' לא קיבלו משכורת החודש, גם בחודש שעבר שולם השכר באיחור ניכר ובשני חלקים. לפני הפסח העובדים מתקשים לעמוד בגזירה. יואל עמדי, יו"ר המינהל, מאשים את עיריית ירושלים

במנהלת 'לב העיר' הצטברו גירעונות ענק, ומסתבר כי העובדים נושאים בנטל התקציבי. בחודש פברואר שולמה המשכורת בשני חלקים, ואילו בחודש מרץ הנוכחי טרם קיבלו שכרם. עובדת המינהל מספרת כי האווירה קשה, ולא ניתן יהיה לעבור את החג ללא תשלום השכר.

יו"ר המנהל, יואל עמדי, כועס, ומאשים ישירות את יולי בן לביא, מנהל מחוז ירושלים בחברה למתנ"סים, ואת יוסי שרעבי, ראש מינהל תרבות ופנאי , בעירייה. "רק לאחרונה הפך מרכז הצעירים שפעל במרכז כלל, למקור רווח עבור המנהל" מספר עמדי, ומוסיף "בעירייה, לצערי החליטו להחזיר את המינהל לידי חברת אריאל, אחרי שנים רבות של טיפוח והשקעה שלנו במקום".

עמדי מספר על הסיכומים עם העירייה  בהם העברה מיידית של מיליון שקלים למינהל לטובת תשלום המשכורות. הבטחה שלא מומשה : "ב - 20 לפברואר ישבתי אצל יוסי שרעבי , הוא הבטיח לי ולנציג מהרובע היהודי, בלחיצת יד, שהם נותנים  מיליון שקל "אומר עמדי.

 לטענת עמדי, מעולם לא נתמך בכספי העירייה, פרט לתשלום המשכורות "העוגנים הכלכליים שלי הם בית החייל, תיאטרון פרגוד, ומרכז ברלין, כל הקומפלקס של המגרשים. לא ביקשתי שקל לא מהחברה למתנ"סים ולא מהעירייה. עכשיו, ברוב חוצפתם , אחרי שנבחרנו לכהן בפעם השלישית,  הם רוצים להקים מנהל חדש, ולמנות אדם משכונת נחלת אחים, החשוד בזיוף תוצאות הבחירות האחרונות באזורו".

"הלנת השכר  זה סיפור שמעיק עליי. יוסי שרעבי ויולי בן לביא אחראים על כל המחדלים בלב העיר.
מי שנמצא בגרעון זה עיריית ירושלים, שרעבי מאיים בתביעה של ארבע מיליון שקל, שאני כיושב ראש מתנדב , נמצא בגרעון".

מהעירייה נמסר: מינהל קהילתי לב העיר הינו גוף משפטי עצמאי המנהל יחסי עובד מעביד, ללא כל זיקה לעיריית ירושלים. המינהל הקהילתי נמצא בתכנית הבראה כלכלית ומוצמד לו חשב מלווה לסיוע. המשכורות נמצאות באחריות המינהל הקהילתי. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה