הפרקליטות ביקשה להטיל על מאיר פניג'ל מאסר בפועל שיומר לעבודות שירות



תוצאות שליליות בתסקיר המבחן של מאיר פניג'ל, מבעלי בית"ר ירושלים לשעבר. הפרקליטות תבקש להטיל קנס כספי כבד ומאסר בפועל שיומר בעבודות שירות. זאת לאחר הסדר טיעון מקל יותר שהושג בחודש שעבר

במסגרת דיון טיעונים לעונש שנערך היום (א') , קבע בית משפט השלום כי תסקיר המבחן של פניג'ל שלילי. מהתסקיר עולה כי לנאשם נטייה לפעול  באימפולסיביות, לאחר  שסירב לאפשר לשירות המבחן להיפגש עם המתלוננת. שירות המבחן כתב את התסקיר תוך מודעות להסדר הטיעון שהושג בחודש שעבר, ובהתחשב בכך שלפניג'ל אין עבר פלילי.

שירות המבחן המליץ, על מאסר בפועל שירוצה בעבודת שירות. זאת לאחר שבמסגרת הסדר הטיעון התקבלה החלטה לאפשר לפניג'ל לרצות את עונשו בשעות לתועלת הציבור, זאת בתנאי שתסקיר המבחן יהיה חיובי. כמו כן ביקשה הפרקליטות להטיל על פניג'ל קנס כספי גבוה.

בכתב אישום שהוגש נגד פניג'ל בשנת 2011, מתוארת הפרשה לפיה בחודש מרס בשנת 2010, התקשר פניג'ל אל בתו (ששהתה בחו"ל, לטענתה, כתוצאה מהאיומים) ואמר לה: "את רוצה שאני אמית אותך? גם אותך אני אמית... אם את רוצה אז גם את הילדה שלך אני אמית". 
בהמשך אותה שיחה אמר: "אני אדקור אתכם בסכינים ואלך לבית סוהר... אותך זה עוד כלום מה שאני אעשה לך. גם אם זה יעלה לי במשטרות ובמכות ובבית סוהר".

הדיון הבא בעניינו של פניג'ל יתקיים ביולי, אז יוגש תסקיר מבחן נוסף.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה