הותר לפרסום שמה של הקשישה בת ה-77 שנרצחה, על פי החשד, בידי בעלה בליל שישי



מזל בן שטרית, הוא שמה של הקשישה שנדקרה על פי החשד, בידי בעלה, יצחק, בליל שישי, כך הותר לפני זמן קצר (שבת) לפרסום.
בנה של הנרצחת טוען : "הוא היה איש מקסים, פעמים רבות הצגתי אותו כאבי. כולנו המומים". מעצרו הוארך בשישה ימים

כוחות ההצלה שהגיעו אמש לדירת הזוג ברחוב בית יעקב,הסמוכה לשוק מחנה יהודה,  נדהמו לגלות את מזל בן שטרית בת 77 ואם לשישה, כשהיא ללא רוח חיים ודקורה בכל חלקי גופה. את בן זוגה בשמונה עשרה השנים האחרונות מצאו כשהוא שרוי לידה ופצוע באורח בינוני. הקשיש פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם, מצבו השתפר ומוגדר כעת קל. הוא צפוי להשתחרר בקרוב, אז יובא לחקירה ולדיון בהארכת מעצרו.
בנה של בן שטרית, ניסה לשחזר את פרטי האירוע "לא מזמן עברה התקף לב ולכן התקנו לה לחצן מצוקה. ביום שישי בלילה הם התקשרו אלינו מהמוקד, ושאלו אם אנחנו מכירים את בן זוגה של אמי והאם הוא נורמלי. אמרו שהוא התקשר אליהם ואמר שהרג את מזל וכל הבית מלא דם ושהוא נשמע מבולבל. ניסתי מיד להשיג אותם, התקשרתי לשניהם והם לא ענו. קמתי ויצאתי מיד לכיוון ירושלים. אמרתי למוקד שיתקשרו למד"א ולמשטרה". 
במשטרה נבדק כעת החשד לפיו צלצל הקשיש בחצות למוקד המצוקה, והודיע על מעשה אלימות, אך לא נעשה דבר בנושא. רק לאחר שהתקשר למוקד בשנית, לפנות בוקר, התקשרו מהמוקד לבנה של בן שטרית,  וכן הזעיקו את המד"א ולמשטרה.
"אבי נפטר לפני שלושים שנה" מספר יריב הם התחתנו לפני 18 שנה. הם היו זוג טוב ונחמד. הוא איש טוב מאוד וכיבדתי אותו. הרבה פעמים הצגתי אותו כאבי. אני חושב שהוא היה באמת באמת איש טוב.זה לא מסתדר למה עשה דבר כזה. לדעתנו זה רגע של אי שפיות. הוא אהב אותה באמת וגם היא מאוד אהבה אותו.תמיד הם כיבדו אחד את השני ועזרו אחד לשני. הוא באמת איש טוב. אני לא מצליח להבין את המעשה שלו. אמא שלי הייתה אישה דתיה, אישה טובה. כולנו המומים."
מעצרו של יצחק, בן זוגה החשוד בדקירתה, הוארך על ידי המשטרה עד יום חמישי, הוא צפוי להשתחרר במהלך היום מבית החולים, אז ייחקר המשטרה.
ראש העירייה ניר ברקת, מגנה הערב את מקרה הרצח "אני מגנה בכל תוקף כל ביטוי של אלימות, הן מילולית והן פיזית מכל צד שהוא. עלינו לשמור על דו קיום בעיר, להרגיע את הרוחות ולהלחם באלימות פיזית ומילולית יחד עם הרוב השפוי, ועם כל מי שמחפש דו קיום בירושלים" . ברקת שוחח עם מפקד מחוז ירושלים במשטרה, יוסי פריינטי,וסיכם איתו כי כוחות הביטחון יפעלו בתקיפות נגד כל ביטוי של אלימות במטרה למגרן.
כזכור, ברחוב בית יעקב פינת אגריפס, בתוך דירה נמצאה בליל שישי אישה ללא רוח חיים , לידה בעלה במצב בינוני.על פי פרטי החקירה הראשונים, דקר הגבר את זוגתו  באמצעות סכין, ולאחר מכן ניסה להתאבד.

מהמשטרה נמסר כי האישה נמצאה עם סימני דקירה בכל חלקי גופה, והיא ללא רוח חיים.הגבר, כאמור נמצא כשהוא פצוע באורח בינוני והועבר להמשך טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם.

 

 

 

בתמונה: מזל בן שטרית


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה