אוהדי בית"ר שיפרו את הסדר במשחקים או אימונים, יורחקו מעתה גם ממגרש האימונים



אוהדי בית"ר המעורבים בהפרות סדר, יורחקו מעתה גם ממגרשי האימונים ולא רק מאצטדיונים, כפי שהיה נהוג עד כה. זאת לפי קביעה תקדימית של משה דרורי, סגן הנשיא בית המשפט המחוזי

גם מגרשי אימונים יחשבו מעתה לצפייה באירוע ספורט, כך קבע היום השופט משה דרורי, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בעיר. לפי פסיקתו, בית המשפט יהיה מוסמך להרחיק אוהדים, לפי חוק הספורט, גם ממגרשי אימון כדורגל ולא רק מאצטדיונים

החלטתו של דרורי ניתנה ביום ג' האחרון במסגרת ערר של  קטין שהתפרע, במהלך אימון של בית"ר ירושלים, ובעט ברכבו של יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין. 

עורך דינו של הקטין, איתמר בן גביר, טען בבית המשפט כי אין להפעיל את חוק הספורט במידה והנאשם ביצע את מעשיו לא במגרש הכדורגל, אך טענתו זו לא התקבלה. 

דרורי קבע כי אין ספק כי יש בסמכותו של בית המשפט להרחיק אוהדים ממגרש האימונים, אך השאלה המהותית היא באילו מקרים יש להפעיל סמכות זו. בפסיקתו קבע דרורי כי באם יעברו האוהדים על סעיפים 17 ו18 לחוק הספורט יורחקו, בכפוף להחלטת בית המשפט, ממגרשי האימונים.

החוק מתייחס לאוהדים שהתנהגו באופן אלים, הפרו את  הסדר הציבורי באירוע ספורט, או שקיים לגביהם חשד סביר לעבירת הקשורה בספורט, בתוכה נכלל אי ציות להוראות שוטר או סדרן.

 

 

צילום: פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה