פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד שני אוהדי קבוצת בית"ר ירושלים על רקע ההצתה



פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד יובל קדר, הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אביתר יוסף ומתן נבון, תושב מושב רוחה וקריית גת בני 21 ו- 23, בגין הצתת משרדי קבוצת בית"ר ירושלים שבמתחם האימונים של הקבוצה בבית וגן. ההצתה התרחשה על רקע הבאת השחקנים המוסלמים לקבוצה

על פי כתב האישום, בלילה שבין ה- 7.2.13 ל- 8.2.13 החליטו הנאשמים, אוהדי הקבוצה המזדהים עם ארגון לה פמיליה, להביע את מחאתם על התנהגות הנהלת המועדון והבאת השחקנים המוסלמים לקבוצה בדרך של הצתת משרדי הקבוצה.

לשם ביצוע החלטה זו, נסעו הנאשמים לבתיהם ונטלו כפפות, חם צוואר וכובע גרב על מנת להסתיר את פניהם. הנאשמים השאירו בבתיהם את מכשירי הטלפון הניידים שברשותם בכדי למנוע את גילוי מעשיהם ולהסתיר את נסיעתם לירושלים והימצאותם בקרבת משרדי הקבוצה בעת ההצתה המתוכננת.

אחד החשודים שנעצר בגין ההצתה

כאשר הגיעו לירושלים, הנאשמים החנו את הרכב במרחק של מספר דקות הליכה ממגרש האימונים של הקבוצה בבית וגן. הנאשמים יצאו מהרכב והלכו למגרש כאשר ברשותם בקבוקים ומצתים. בדרכם למגרש, עברו הנאשמים בבניין מגורים סמוך ולקחו מתיבות הדואר שני מכתבים הממוענים אל דיירי הבניין במטרה להסתייע בהם בהצתה. אחר כך הנאשמים הסתירו את פניהם בכובע ובחם-צוואר, נכנסו אל שטח המגרש וקרבו אל משרדי הקבוצה הממוקמים בצדו של המגרש. כל אחד מהנאשמים נטל אבן וניפץ באמצעותה חלון אחד מחלונות המשרדים. הנאשמים נטלו כל אחד בקבוק אחד משני הבקבוקים שהביאו עימם ושפכו תכולתו לתוך המשרדים, דרך החלון אותו ניפץ כל אחד מהם. 

הנאשמים הציתו כל אחד את אחד המכתבים שנטלו קודם לכן באמצעות המצתים והשליכו את המכתב הבוער לתוך המשרדים לאזור בו שפכו קודם את תכולת הבקבוקים. האש התפשטה במשרדים והנאשמים נמלטו מהמקום בריצה אל עבר מכוניתם. מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים לאחר המקרה

לפני זמן קצר הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד השניים.       
 
צילום: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה