ארבעה חשודים נעצרו עד כה בחשד להצתת מועדון בית"ר



המשטרה ממשיכה בביצוע מעצרים של החשודים בהצתת מתחם האימונים של בית"ר ירושלים בבית וגן. הבוקר נעצר חשוד רביעי במעורבות באירוע, לאחר שנחקר שוחרר לביתו בתנאים מגבילים. במקביל, הודה החשוד השני, אליאור מלול, במעורבותו בהצתה, ואף שחזר את ביצוע המעשה בפני חוקרי המשטרה

הבוקר (ה') נעצר חשוד נוסף במעורבות בהצתה, והסתה לאלימות. לאחר שנחקר במשטרה שוחרר בתנאים מגבילים. החשוד יורחק מכלל מגרשי הכדורגל למשך שנה, ויתיצב בתחנת המשטרה, במחצית כל המשחקים של בית"ר ירושלים עד לקיץ 2014. בנוסף, שילם החשוד ערבות של 5,000 שקלים, וחויב גם בערבות צד ג' בסכום זהה. במשטרה מדגישים כי החקירה נגדו נמשכת, בחשד למעורבות בהצתה.

החשוד השני אליאור מלול, בן 23 מגדרה, שהכחיש בתחילה את מעורבותו באירוע, שיחזר את המעשה לפני צוות החקירה.

אתמול הוארך מעצרו של החשוד השלישי, בן 22 תושב קריית גת, בשישה ימים.

במשטרה מתכננים להגיש לפרקליטות, את חומר החקירה של שני החשודים המרכזיים, מתן נבון ואליאור מלול, שהודו במיוחס להם, לצורך הגשת כתב אישום.

כזכור, ביום שני נעצרו שני החשודים הראשונים, אליאור מלול ומתן נבון, שניהם תושבי דרום הארץ ומזוהים עם ארגון "לה פמיליה" . במשטרה הוקם צוות חקירה מיוחד שפעל למעצר החשודים מאז ההצתה בתחילת החודש. 

מדובר על פי החשד, בפעולה מאורגנת שתוכננה מראש, החשודים נסעו מדרום הארץ ברכב, קנו דלק' וחנו במקום סמוך למתחם האימונים בבית וגן ולאחר מכן, הגיעו למקום ברגל. החשודים נקטו בפעולות שונות כדי לטשטש את עקבותיהם. מפקד המחוז, יוסי פריינטי, הדגיש כי הפועלות שננקטות נגד המסיתים בלבד ואינה מכוונת נגד אוהדי בית"ר ירושלים.

 צילום:פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה