Microsoft והמכללה האקדמית להנדסה ירושלים יכשירו סטודנטים לפתח מיזמים עסקיים



התכנית היוקרתית תאפשר לסטודנטים להקים מיזם עסקי כבר במהלך לימודיהם. במהלך הקורס, יעברו הסטודנטים הכשרה מעשית והתנסות יזמית, והם יונחו על ידי מנטורים מהשורה הראשונה בארץ, כמו אלדד בר אדון, מנכ"ל ONE לשעבר וליאור אברהם, יועץ בכיר באינטל ישראל

start up ijce היא תכנית חדשה וייחודית, שתחל לפעול במכללה האקדמית להנדסה ירושלים בשיתוף עם Microsoft והרשות לפיתוח ירושלים, בסוף חודש פברואר. 20 הסטודנטים שיתקבלו לתוכנית, יזכו לליווי אישי של מנטורים, בדרך להקמת המיזם העסקי הראשון שלהם. התכנית תכלול נושאים כמו: בניית המיזם, יצירת תכנית עסקית ושיווקית, הכנת תקציב והתנהלות פיננסית.

בנוסף, יתמקדו המנטורים במתן סיוע מעשי בכל הקשור ליצירת צוותי עבודה, גיוס משקיעים ושותפים אסטרטגיים והיכרות עם חממות טכנולוגיות. במפגש האחרון, תינתן למשתתפים הזדמנות להציג את המיזמים שלהם בפני אנשי תעשייה ומשקיעים מובילים. חברת Microsoft והרשות לפיתוח ירושלים נרתמו לקדם תכנית זו במטרה לעודד יזמות טכנולוגית בקרב דור העתודה של מהנדסי העתיד.תכנית ההכשרה כוללת 15 מפגשים, בהיקף של 60 שעות.

סגנית הנשיא ומנכ"ל המכללה, שלומציון לולו: "אנו גאים להשיק את התכנית לקידום יזמות טכנולוגית בקרב סטודנטים להנדסה. אין לנו ספק כי השילוב בין הצד המעשי-יזמי של התכנית והמפגש עם אנשי מפתח בתעשייה יאפשרו לסטודנטים לעשות צעד משמעותי בדרך להגשמת חלומם, ואנו נרגשים לצפות בתוצרים שייוולדו במהלך התכנית, כמו גם בתוצאותיה."

סמנכ"ל פיתוח עסקי וקידום טכנולוגיות, מיקרוסופט ישראל, ניר טנצר: "לסטודנטים צעירים יש מטעני חדשנות ויצירתיות בלתי נדלים שיהיו בעתיד הקרוב נכס אסטרטגי של ההייטק הישראלי. חשוב לרתום את היכולות הללו בשלב מוקדם ולנתב אותן למסלולים עסקיים שידמו מציאות עסקית שבה הם ישתלבו בשנים הקרובות. אני מאמין כי התכנית החדשה תכשיר את הסטודנטים והסטודנטיות בצורה מיטבית לאתגרים הגדולים שעמם יתמודדו בקרוב, אחרי סיום לימודיהם."  

צילום: יח"צ  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה