כתב אישום הוגש נגד צעיר המעורב בפרשת מותם של לי ותקין וראוף זיינלוב



התפתחות בחקירת מותם של בני הזוג הצעירים, לי ותקין בת ה-16 וראוף זיידוף בן ה-21, שהורעלו מתחליף הסם מתאדון. כתב אישום הוגש נגד צעיר, מכר של השניים, שסיפק להם כמות גדולה מהסם

כתב אישום הוגש השבוע, לבית משפט השלום, נגד ציגאן ליטבין, בן 27, המואשם בכך שסיפק כמות גדולה מתחליף הסם הרעיל מתאדון, ללי ותקין ובן זוגה ראוף זיינלוב. צריכת המתאדון הובילה למותם של השניים לפני כשלוש שנים.

מכתב האישום עולה, כי ליטבין מצא בשעת לילה מאוחרת, שקית חומה ובה שמונה בקבוקים המכילים את הסם.  ליטבין נטל את שמונת הבקבוקים, שפך ואיחד את תכולתם לבקבוק ריק של מים מינרלים.

לאחר מכן, באותו הערב, פגש הנאשם בחבורת צעירים, בהם ותקין וזיינלוב. אחד מהנערים שתה מהבקבוק, וכעבור רבע שעה החל להקיא ואמר לנאשם שמדובר בחומר חזק ושלא ייתן אותו לאף אחד. למרות זאת, שתה זיינלוב מהבקבוק, וטען כי לא חש ברע, והוסיף לשתות כמות נוספת של הסם.

עוד עולה מכתב האישום,  כי ליטבין ביקש לזרוק את הבקבוק אך זיינלוב התעקש, ולקח אותו לביתו, שם התגורר עם בת זוגתו לי ותקין. משהגיעו לביתם בחברת צעירים נוספים, והמשיכו לשתות מהסם, אחד מהם אף עזב את הבית ופנה לקבלת טיפול רפואי.

כתב האישום קובע כי שתיית הסם גרמה להרעלה חריפה של מתאדון, והיא שהביאה למותם של ותקין וזיינלוב.

במעשיו המתוארים, סיפק הנאשם סם מסוכן ללא היתר כדין, גרם ברשלנות למותם של לי וראוף. ליטבין יואשם בסעיפים הספקת סם מסוכן, גרימת מוות ברשלנות ומעשה פזיזות ורשלנות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה