מנכ"ל בית החולים הדסה, פרופסור אהוד קוקיה, התפטר



פרופסור אהוד קוקייה הודיע היום (ג') לדירקטוריון המרכז הרפואי בירושלים על התפטרותו מתפקיד מנכ"ל המרכז. החלטתו נובעת מהגירעון התקציבי הקשה, ממנו סובל המרכז הרפואי מזה זמן רב. לטענותו, לא ידע על חומרת המצב כשמונה לתפקיד

המרכז הרפואי הדסה בירושלים, מתמודד בשנים האחרונות עם מצב כספי  קשה. התחזית לשנת 2013 אומרת כי הגרעון המשוער של בית החולים יעמוד בשיעור  של כ-200 מיליון שקלים. הקשיים העומדים בפני המרכז הרפואי, דומים למצבם של בתי חולים ציבוריים במדינת ישראל. נסיבות אלה, הביאו את מנכ"ל הדסה פרופסור אהוד קוקיה להגיש התפטרותו ליושבת ראש הדירקטוריון, אסתי דומיניסיני.

מספר חודשים לאחר תחילת כהונתו של קוקיה התברר כי הגרעון התפעולי נמשך נזה מספר שנים, וכי עובדות אלה לא היו ידועות לו בכניסה לתפקידו. הדירקטוריון קיבל את התפטרותו של פרופסור קוקיה, והודה לו על פעילותו.

קוקיה שימש בעבר רופא בכיר בבית החולים שיבא, במחלקת נשים ויולדות. ושימש מנכ"ל קופת החולים מכבי בין השנים 2007-2011. בנוסף, שמש קוקיה מרצה באוניברסיטת תל אביב ובן-גוריון במרץ 2011 מונה קוקיה למנכ"ל המרכז הרפואי הדסה, היום כאמור החליט לסיים את תפקידו.

 

צילום:פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה