אורח חיים בריא גם בקמפוס



היום באוניברסיטה- יום ספורט, תזונה ואורח חיים בריא; אימונים מחזוריים, זומבה, אירובי ויוגה, שיועברו בחינם על ידי מדריכות מנוסות.

אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית, בשיתוף סטודיו C מקיימים היום בקמפוס, יום ספורט,תזונה ואורח חיים בריא. במהלך היום יתקיימו אימונים מחזוריים, זומבה, אירובי ויוגה, שיועברו בחינם על ידי מדריכות מנוסות. כמו-כן יערכו הרצאות שונות  בנושא אורח חיים בריא ויעמדו דוכני ביגוד ספורט ואביזרים ברחבת הפורום.
בתפריט הרצאות תחת הכותרת "להפיק את המירב מכל טיפת זיעה", "לשבור את המיתוס על אמיתות וכזבים בתזונה".  ואימוני זומבה, יוגה, אירובי, לטיני ואימון מחזורי.

יעל סיני יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית: "בעוד כשבועיים מסתיים סמסטר א' והסטודנטים נכנסים לתקופת בחינות. דווקא עכשיו ראוי וחשוב לשלב עבודה ולימודים עם אורח חיים בריא הן בהיבט של תזונה נכונה והן בהיבט של כושר גופני. זוהי יוזמה מבורכת ואנו מזמינים את הסטודנטיות והסטודנטים להצטרף ביום שלישי לפעילויות השונות ולקחת חלק בהרצאות המגוונות."

אורנה הראל, מנהלת מחלקת יח"צ בסטודיו C: "שיתוף פעולה זה הולך בד-בבד עם החזון המשותף של אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית בירושלים ושל סטודיו C .  הנהלת סטודיוC והנהלת אגודת הסטודנטים דוגלת בשילוב של עבודה ולימודים עם אורח חיים בריא של כושר גופני ותזונה נכונה.זוהי רק תחילתה של פעילות ענפה בקמפוס בתחומי התזונה והכושר הגופני."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה